وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خدیرا: آلمان برای موفقیت باید جوی مانند رئال داشته باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سامی خدیرا، هافبک تیم ملی آلمان، معتقد است که تیمش برای موفقیت در جام جهانی باید همان روحیه را از خود به نمایش بگذارد که رئال مادرید در فینال رقابت های چمپیونزلیگ نشان داد.

رئالی ها در فینال لیگ قهرمانان در حالی با نتیجه 4-1 اتلتیکو مادرید را مغلوب کرد تا ثانیه های پایانی وقت معمول بازی با یک گل عقب بود.

آلمانی ها در اولین دیدارشان در جام جهانی مقابل پرتغال با نتیجه 4-0 به پیروزی رسیدند و خدیرا رفتار آسیر اییارامندی، هم تیمی اش در رئال، را به عنوان نمادی از جو تیم رئال، که باید در تیم آلمان هم وجود داشته باشد، معرفی می کند.

او به بیلد گفت:" ما باید در داخل و خارج زمین به هم کمک کنیم. بزرگترین رقیب من برای قرار گرفتن درترکیب اصلی رئال یعنی اییارامندی، قبل از فینال چمپیونزلیگ پیش من آمد و گفت: "تو بازی خواهی کرد."

وقتی احساس آرامش کنید، به زمین می روید و کاملا روی بازی تا تمرکز می کنیم. ما تیم خیلی خوبی داریم. ما باید یک رهبر در زمین داشته باشیم که فیلیپ لام است اما او نمی تواند تنها باشد. او نیاز دارد که چند بازیکن دیگر هم کنارش باشد؛ کسانی که به او در پیشرفت تیم کمک کنند."

نظرات 3 + ارسال نظر
khashayar پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:17

داداش این جو ها اول از همه تو تیم ملی آلمان وجود داشته... آلمان فقط کافیه به سبک کلاسیکش نزدیک بشه

افن برگ پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 13:42

خواهشا حرف از اون رئال نزن...اینجا آلمانه و خودش صاحب سبکه

mahmood پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 14:28

المان همیشه به تعصب ودیسپلینش مینازه.اینو رقیبانم هم میگن.فقط کمی شامس لازمه تاماقهرمان شیم.بس.المان بایدتومراحل بالاترتمرکزبیشتری بگیری.یارگیریها توی محوطه جریمه بایدکاملا هوشیارانه باشه.نه مثل نیمه نهائی جام جهانی 2010ونه جام ملتهای2012

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد