وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر بهترین بازیکن دور اول مرحله گروهی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، بر اساس آمار و ارقام کاسترول، توماس مولر از آلمان را به عنوان بهترین بازیکن مرحله اول دور گروهی مسابقات جام جهانی اعلام کرد.

نکته جالب حضور مهرداد پولادی در مکان دوم این رده بندی است.
توماس مولر، در دیدار مقابل پرتغال اولین هتریک جام را به نام خود به ثبت رساند و بیشترین امتیازات را نسبت به هر بازیکن دیگری در دور گروهی به خود اختصاص داده است.

بر اساس این شاخص، توماس مولر آلمانی با 9.75 امتیاز در صدر جدول این رده بندی قرار گرفته است. مهرداد پولادی هافبک تیم ملی ایران نیز در مکان دوم جدول قرار گرفته است. هافبک تیم پرسپولیس در دیدار مقابل نیجریه برای تیم ملی ایران نمایش بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت و از سوی این شاخص رده بندی 9.7 امتیاز کسب کرده است. شش تکل پولادی، یک ضربه سر او که ضربه شولا آمه ئوبی  را از روی خط دروازه برگرداند و کار منظم در خط دفاعی از نکات مثبت مهرداد پولادی برای کسب این عنوان از سوی فیفا اعلام شده است.

مدافع مرکزی تیم ملی آمریکا، جئوف کامرون نیز که نقشی اساسی در برتری 2-1 تیم ملی آمریکا مقابل غنا داشت با امتیاز 9.64 در مکان سوم این رده بندی قرار گرفته است.  

 

لیست کامل به شرح زیر است: 

توماس مولر، آلمان (9.75)- مهرداد پولادی، ایران(9.7)- گوف کامرون، آمریکا (9.64)- داوید لوییس، برزیل (9.6)- فیل جاگیلکا، انگلیس (9.56)- رابین فن پرسی،هلند (9.52)- آرین روبن، هلند ( 9.48)- جان بویه، غنا (9.45)- الکسیس سانچس، شیلی (9.42)- تیم کیهیل، استرالیا (9.39)

نظرات 3 + ارسال نظر
مولر-پولادی پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 11:21

دم جفتشون گرم. اصلا فک نمیکردم پولادی تا این حد خوب بازی کنه

REZA....REUS پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 14:06

عالی بود به امید موفقیت های بیشتر

REZA....REUS پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 20:55

مولر دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد