وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مقاومت بوندسلیگا در برابر استفاده از فن آوری خط دروازه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شرکتی که فن آوری خط دروازه را برای نخستین بار در رقابت های جام جهانی ارائه کرده با مناقشاتی در فوتبال رو به رو شده است تا جایی که بوندسلیگا در مقابل استفاده از آن مقاومت می کند.


بر اساس این گزارش، در بازی بین تیم های فرانسه و هندوراس برای نخستین بار از این فن آوری که چهارده دوربین را برای رصد کردن عبور توپ از خط دروازه در ورزشگاه های میزبان جام جهانی تعبیه کرده است ، استفاده شد.
فرانسه آن بازی را سه بر صفر به سود خود به پایان برد.
درک برویچاوسن رئیس این شرکت اعلام کرد:« جام جهانی البته صحنه ای بین المللی است که تقاضا را برای فن آوری خط دروازه در مجموع و به صورتی خاص برای سیستم ما افزایش می دهد.»
این فن آوری در نهایت نشان داد در بازی تیم های فرانسه و هندوراس توپ کریم بنزما با برخورد به دیرک دروازه و دروازه بان تیم هندوراس از خط گل عبور کرد.
دلیا فیشر سخنگوی فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - روز دوشنبه اعلام کرد ماهیت منحصر به فرد این صحنه - برخورد توپ به دیرک و سپس دروازه بان تیم هندوراس - سبب گیجی مقامات بازی شد.
از این سیستم - که بر اساس آن پس از عبور توپ از خط دروازه در کمتر از یک ثانیه پیام آن بر روی ساعت داور ارسال می شود - در جام کنفدراسیون های سال گذشته در برزیل نیز استفاده شد.
از این فن آوری نخستین بار در جام باشگاه های جهان در سال 2012 استفاده شد .
این در حالی است که قرار است از این فن آوری در لیگ های مهم کشورها استفاده شود اما لیگ آلمان در مقابل استفاده از آن مقاومت می کند.
36 تیم دسته یک و دو آلمان در رأی گیری ماه مارس استفاده از این فن آوری را رد کردند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، هزینه های استفاده از این فن آوری در هر ورزشگاه حدود 200 هزار یورو - 270 هزار دلار - برآورد می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن بایرن پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:13

چرا مقاومت میکنی عزیزم جام جهانی میبینی چه خوب شد اینارو گذاشتن یه فناوری هم برای آفساید بزارین تا کلوپ هم دیگه نگه توپ از خط گذشته در حالی که هوملس با هیکل رفته بود تو آفساید

جاوید پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 17:16 http://footballi-pictures.mihanblog.com

مقاومت چرا؟؟خوبه که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد