وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها و پرتغالی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در اولین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2014 ژرمنها 4 بر 0 پرتغال را در هم کوبیدند. در ادامه نظر ژرمنها و پرتغالی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

یواخیم‌لو : 

از کسب برد مقابل پرتغال خوشحال و راضی هستم. بازیکنانم خوب بازی کردند. توماس مولر خیلی خوب در خط حمله کار کرد، او از تمام روزنه‌ها استفاده کرد. تیم‌ملی آلمان نشان داد کاملا یکپارچه عمل می‌کند. ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم و به حریف روی ضدحملات به ندرت فرصت گل دادیم. خیلی خوب و سریع در حمله شرکت می‌کردیم و توانستیم نتیجه تلاش خوب خود را با برد 4 بر صفر بگیریم. همچنین در نیمه دوم شاهد بازی دیگری از تیم بودیم، هدف‌مان حفظ توپ و زدن ضدحملات سریع بود. بواتنگ مقابل رونالدو بهترین بازیکن جهان بسیار خوب عمل کرد و بازی‌ای با کلاس جهانی ارائه کرد.
 

فیلیپ لام : 

بازی زیر نور شدید آفتاب بسیار سخت بود ما در این شرایط تمرین کرده بودیم اما باز هم این وضعیت سخت بود. زمانی که 2 بر صفر از حریف پیش بودیم و پرتغال 10 نفره شد فکر کردیم که می‌توانیم برنامه‌مان را به خوبی جلو ببریم و در موقعیت‌های خوب هم گلزنی کردیم. خط حمله ما بسیار عالی کار کرد و خوشحالم که با 3 امتیاز از میدان خارج شدیم اما این برد پایان کار ما نیست.

 

توماس مولر : 

زدن 3 گل در دیدار ابتدایی یک دوره جام جهانی مقابل چنین حریفی واقعا دستاورد عظیمی است. از این بابت خوشحالم که یکی از دیگر زیبا‌تر بود. ‌وقتی شما بازیکن تیم تان باشید و بعد از 12 دقیقه تیم را پیش بیندازید، مسلم است که به تیم‌تان شتاب زیادی می‌دهد. 

 

ماریو گوتزه :

عملکرد توماس مولر، خارق العاده بود. مسلما راه های بدتری هم برای شروع رقابت ها وجود دارد، ولی او اکنون 3 گله است. چنین مساله ای هم برای تیم و هم برای توماس، عالی بود. او بازیکنی با کلاس جهانی بود و این مساله را امروز مشاهده کردیم. او در مقابل دروازه زهردار است و می تواند هر توپی را به گل تبدیل کند. توانایی انجام چنین کاری، خصوصا در جام جهانی، بسیار مفید است. 

 

بندیکت هوودس : 

ما برنامه ساده ای برای مهار رونالدو داشتیم، همه بازیکنان تلاش کردند تا جلوی حرکات رونالدو را بگیرند، ما همه مراقب او بودیم و فکر می کنم به خوبی او را زیر کنترل خود نگه داشتیم. بازی در کناره ها البته انتخاب اول من نیست و من ترجیح می دهم در دفاع میانی بازی کنم،‌اما در یک تورنمنت بزرگ مثل جام جهانی چند پستی بودن بازیکنان بسیار مهم است. سرمربی از ما خواستار دفاع هدفمند بود و من فکر می کنم که توانسته باشیم رضایت او را جلب کنیم. به هر حال من از اولین تجربه ام در جام جهانی احساس افتخار می کنم و از نتیجه کسب شده بسیار خوشحالم. توماس فوق العاده است، طرز فکر او در زمین منحصر به فرد است و او از موقعیت هایی که در آن شانس بالایی نداردبه گل می رسد، او واقعا بازیکن بزرگی است.
 

پائولو بنتو (سرمربی پرتغال) : 

ما همان نیمه اول بازی با آلمان‌ها همه چیز را از دست دادیم. به این دلیل امکان نجات در نیمه دوم وجود نداشت. یکسری تلاش‌ها در بازی توسط تیم شد اما نتیجه همانی بود که ثبت شد. به آلمان‌ها تبریک می‌گویم. این تیم خیلی خوب بازی کرد. مقابل این تیم نمی‌شد هیچ کاری انجام داد. ما فقط در 5 دقیقه ابتدای بازی که صاحب یک موقعیت شدیم، قابل توجه بودیم. در مورد داور هم بهتر است چیزی نگویم.

نظرات 11 + ارسال نظر
Ѝαяcis❥ سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 03:09

فرناندو کجاست ؟
کجایی کوچولو ؟!
بچه ها تبریک :)
حالا مثلا در مورد داور چی میخواستی بگی ؟؟؟!!!
با اون جاگیری های افتضاحش یه موقعیت حمله ی خوب رو ازمون گرفت یه پاس گل هم بهتون داد .. ادعاشونم میشه که پنالتی بود !!!!!
اگرم خطا بود حق نداشت پنالتی بگیره چون توپ رو از المان گرفت داد به اونا :@
اونایی که میگفتن المان قهرمان نمیشه الان نظرشون چیه ؟ :/
این المان مو بر اندام تمام مدعیا سیخ کرد ^____^

آلمان پادشاه فوتبال سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 10:30

تبریک به همه بچهای عزیز شروع پر قدرت آلمان برای کسب چهارمین جام قهرمانی نیمه دوم به خودشون فشار نیاوردن و الا 7-8 تا میتونستن بزنن من فقط بابت یه چیز خیلی ناراحت شدم چرا نیمه دوم کلوزه رو نیاورد تا جلوی تیم 10 نفره پرتغال رکورد رونالدو رو بشکنه ؟

نوید سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 11:00

درخت افتاده تبر زدن نداره.پرتغال حذف خواهد شد.علیرضا جان حالا آلمان رو بهتر شناختی.از سال 96 تا حالا دفاع به این محکمی ندیدم.تکل زدن خشونت داشتن جدی بودند وای خدا آلمان 90 رو زنده کردند ما قهرمانیم با ایبسیلون شانس.

حمید سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 13:25

بهترین بازیکن جهان دیشب به لجن کشیده شد . همین واسه من کافیه

حمید سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 13:28

رونالدو مادرش به عزا نشسته . انتقام بازی بایرن رو هم ازش گرفتیم

hamed سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 13:42

عجب بازی ای بود انصافا!
نصف رئال رو روبن و فن خال به آتیش کشیدند نصف دیگه اش رو هم ما!
این مولر عشقه به خدا.
فقط امیدوارم از بازی بعد شورله و اشتایگر به جای خدیرا و اوزیل بازی کنند.

مـــهـــرداد سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 14:28

واقعاعالیییییییی بود.

رونالدو بدبخت در2جام جهانی فقط 2گل اونم به تیمای آسیایی زده وازشانس بدش

امسال تیم اسیایی تو گروهش نیست که یه گل دیگه هم بزنه مجبوره این جاموبدون گل

ترک کنه.مولرم مطمئنم بالاخره رکوردگلهای تاریخ جام جهانیرو به نام خودش ثبت میکنه.

باحامداصلاموافق نیستم هم خدیراوهم اوزیل عالی بازی کردن دلیلی نداره بازیکن دیگه

ثابت بشن.خصوصااوزیل میانه میدان دستش بودوضدحملات سریع ایجادمیکردحالاتعویضی

بیان اشکال نداره.

فرشته سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 20:08

دیشب از همتون راضی بودم ممنون بچه ها همینجوری تیماو ببرین و به فینال برسین و قهرمان شین

علیرضا سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 20:35

نوید و..زیاد جوگیر نشید داداش منم بیش از حد از برد المان خوشحالم شما مثل اینکه تازه طرفدار المان شدی؟ من گفتم المان قهرمان نمیشه نگفتم المان برتقال یا امثال این تیمها را نمیبره المان همیشه بجز یکی دو دوره همیشه یا فینال بوده یا جز چهار تا تیم الان هم میگم المان قهرمان نمیشه ولی صد درصد جزچهار تا تیمه
عشق است المان اینقدر که منتظر بازی المان هستم منتظر بازی ایران نیستم بنا براین سعی نکن به من القا کنی که من بدخواه المانم وتو خیرخواه المان
تبریک بابت برد المان

Armab چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 07:26

پایولو بنتو اگر می خواهد به مرحله بعد صعود کند باید در دو دیدار پیش رو به جای المیدا و رو نالدو بترتیب از ترکیب دیبی وببعی بهره ببرد و همچنین اقوی همساده به عنوان توپ پخش کن پشت سر انها بازی کند.

نوید پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 11:52

علیرضا من 25 ساله که هوادار آلمان هستم.شما تازه آمدی و یادت رفت گفته بودی اول از CR7 رد شید بعد از قهرمانی حرف بزنید؟پس پای حرفت وایسا.هنوز هم میگم با کمی شانس قهرمانیم.کی میخواد قهرمان بشه؟برزیل؟یا هلند؟فقط آلمان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد