وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رونالدو : برای بازی با آلمان کاملا آماده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالیکه چند ساعت به دیدار حساس پرتغال و آلمان باقی مانده کریس رونالدو با شرکت در نشست خبری قبل از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وضعیت بدنی

دوست دارم 110 درصد آماده باشم اما خوب؛ بیشتر از 100 درصد نمی توان آمادگی داشت. فکر می کنم همینقدری که آماده هستم برای کمک به تیم کشورم کفایت می کند.

در این لحظه هیچ مصدومیتی ندارم. دوست دارم هیچ وقت دردی نداشته باشم اما این غیر ممکن است. از زمانی که فوتبال بازی کردن را شروع کردم همیشه درد و مصدومیت با من بوده است. اما همه چیز سرجای خودش قرار دارد و میل و انگیزه فراوانی برای بازی مقابل آلمان دارم.

بازیکن کلیدی

یک بازیکن به تنهایی نمی تواند یک تیم را برنده کند. من اینجا هستم تا به کمک بازیکنان دیگر به تیم کشورم کمک کنم. ممکن است بتوانم تفاوت ها را رقم بزنم اما به تنهایی کاری از پیش نمی برم.

برزیل

از همه هواداران برزیلی بخصوص در سالوادور ممنونم. امیدوارم تا پایان جام جهانی این حمایت ها ادامه داشته باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
khashayar دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 15:04

یک حالی ازت بگیرن امشب

MERSAD33 دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 16:17

آماده باشی یا نباشی امشب هیچ کاری نمیتونی بکنی!!!

فرشته دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 16:38

تو تو پرتغال کاری نمیتونی انجام بدی.کشورت مثل پرتغال گندیده ست،پرتغال هیچ شانسی مقابل آلمان نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد