وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامی خدیرا: در آمادگی کامل به سر میبرم؛ رونالدو گفت این بار نوبت پیروزی پرتغال است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سامی خدیرا هافبک جنگنده مانشافت پیش از بازی حساس مقابل تیم پرتغال به هم تیمی های خود هشدار داد و از آن ها اجرای یک بازی کاملا جدی را خواستار شد.


به نقل از Spox.de, خدیرا در آخرین مصاحبه ای که انجام داده، از شرایط بدنی خوب خود پس از مصدومیت طولانی مدت خبر داد و به نظر می رسد که مشتاقانه منتظر اولین بازی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 است.

تانک آلمانی در ابتدا از شرایط بازی با پرتغال و رویارویی با کریستیانو رونالدو به صحبت پرداخت و گفت: "درست است که ما همیشه در گذشته پرتغالی ها را شکست دادیم ولی به نظر من این سخت ترین بازی ما در دور گروهی خواهد بود. رونالدو، هم تیمی من در رئال، به من گفت در جام جهانی می خواهیم شما را شکست دهیم، حالا نوبت شماست! این بار ما شما را می بریم. اما من ایمان دارم که اگر ما بازی همیشگی خود را انجام دهیم باز هم آلمان پیروز زمین خواهد بود."

خدیرا که فصل پیش به دلیل مصدومیت طولانی مدت، بسیاری از بازی های باشگاهی را از دست داد، در ادامه از شرایط بدنی خود این چنین گفت: "در آمادگی کامل به سر می برم و خود را برای حضور در این تورنمنت بزرگ کاملا آماده می بینم. من اراده قوی دارم و معتقدم این اراده گاهی اوقات بیش از شرایط فیزیکی تاثیر مثبت می گذارد."

خدیرا در پایان از شرایط تیم و هدف مانشافت در جام جهانی صحبت کرد : "شرایط سخت است و تیم های خوبی در اینجا حضور دارند اما تیم ما برای قهرمانی به برزیل آمده است. ما با روحیه ای متفاوت نسبت به سال 2012 مشغول به کار هستیم و منافع ملی را در اولویت اول خود قرار داده ایم."

نظرات 2 + ارسال نظر
Ѝαяcis❥ دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 02:48

به کریس میگفتی شکر کیلو چند ؟!
اگر میخواستن تلافی کنن بعد از باخت تو یورو 2008 تلافی میکردن نه که هی ببازن هر دفعه بگن حالا نوبت شماست !
اتفاقا بازی بازنده ایِ همش نوبت پرتغاله !!
از خدیرا ولی زیاد خوشم نمیاد نونوم سی چه !!!

mohammad دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 14:36

به کریس رونالدو میگفتی : هووویج
دو تا جام جهانی قبلی سه تا هویج تو دروازشون کاشتیم
به امید خدا امشب هویج بارونشون می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد