وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - پرتغال؛ ژرمنها به دنبال شروعی قدرتمند در جام جهانی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، 15 آذر 1392 (6 دسامبر 2013) بود که با انجام قرعه کشی مشخص شد که آلمان ها باید برای برگزاری صدمین بازیشان در جام جهانی، با پرتغال مصاف دهند. مصافی بین غول قدیمی فوتبال دنیا، و قدرتی تقریبا نو ظهور در اروپا و دنیا. دیداری که باعث می شود این دو تیم برای پنجمین بار از سال 2000 به این طرف، در مسابقات رسمی برابر هم قرار گیرند.

آخرین اخبار تیم پرتغال حکایت از این دارد که آمادگی کامل رونالدو برای بازی با آلمان هنوز قطعی نشده است و بنتو سرمربی این تیم تردید زیادی برای بازی دادن یا ندادن به فوق ستاره اش در نبرد با آلمانی که احتمالا سرنوشت تیم سرگروه را تعیین می کند دارد.

در سوی دیگر آلمان ها هم در خط میانی با مشکل روبرو شده اند. پس از مصدومیت رویس، میزان آمادگی شواینی و خدیرا به حد مطلوب نرسیده است و لو گویا دو انتخاب خواهد داشت. یا باید مثل پپ، از لام و کروس در خط میانی استفاده نماید و یا با بازی دادن به لام در سمت چپ، اندکی نبود مارکو رویس را پوشش دهد. اما نکته ی اصلی این است که به احتمال قوی پودولسکی و اوزیل جزء یاران اصلی خواهند بود.

همچنین نشانه ای مبنی بر فیکس بودن کلوزه هم دیده نمی شود. آقای گل جام جهانی 2006 به عقیده ی سرمربی اش هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد و مولر 9 کاذب ژرمن ها خواهد شد.

 

اما بنگریم به پیشینه ی دو تیم:

به غیر از دوره ی اول و چهارم، آلمان پای ثابت جام جهانی ها بوده است. کسب سه عنوان قهرمانی دنیا (1954-1974-1990)، چهار عنوان نائب قهرمانی (1966-1982-1986-2002)، چهار عنوان سومی (1934-1970-2006-2010) و یک مقام چهارمی (1958) افتخارات ژرمن ها در این 17 دوره ی حضورشان می باشد. از آن جا که آلمان 12 بار توانسته است خود را به نیمه نهایی جام جهانی برساند، از این حیث رکورد دار می باشد و البته همراه با برزیل، با 7 بار فینالیست شدن، بیشترین حضور را در مرحله ی پایانی داراست که البته با قبول 4 شکست به عنوان بدشانس ترین تیم در فینال هم شناخته می شود.

تیم ملی آلمان تا کنون 99 بازی در جام جهانی انجام داده است که حاصل آن 60برد، 19 تساوی و 20 شکست بوده است. 206 گل زده و 117 گل خورده هم آمار گلزنی این تیم است.

آلمان در مرحله ی مقدماتی توانست با قدرت نمایی، در گروهی که تیم های بزرگ دیگری نظیر سوئد، اتریش و ایرلند هم در آن حضور داشت به عنوان تیم اول به برزیل راه یابد.

در سوی دیگر پرتغال حضوری مختصر و مفید در جام جهانی داشته است. آن ها ششمین بار است که پای به جام جهانی می گذارند و توانسته اند در ادوار قبلی یک مقام سومی (1966) و یک مقام چهارمی (2006) به دست بیاورند.

پرتغال تا کنون 23 بازی در جام جهانی انجام داده است که 12برد،3 تساوی و 8 باخت حاصل کار آن ها بوده. 39 گل زده و 22 گل خورده هم آمار آن ها در گلزنی می باشد.

پرتغال در مرحله ی مقدماتی، قافله را به روسیه واگذار کرد و نتوانست مستقیم به برزیل راه یابد. آن ها در پلی آف، طی دو بازی رفت و برگشت بود که سوئد و ابراهیموویچ را با هنرنمایی رونالدو، فوق ستاره شان شکست دادند و بلیط سفر به برزیل را برای خود کسب کردند.

اما آلمان ها در ادوار گذشته ی جام جهانی فقط در 7 دوره (1934-1938-1954-1962-1966-1978-1990) در اولین بازی به مصاف تیمی از اروپا رفته اند که 4 بازی را با برد، یک بازی را با شکست و 2 بازی را هم با تساوی به پایان رسانده اند. در دو قهرمانی، یک مقام سومی و یک مقام دومی آلمان ها، آن ها بازی نخست را با یک تیم اروپایی برگزار کرده اند.

اما پرتغال فقط در جام 1986با تیمی اروپایی بازی نخست خود را برگزار نمود که علیرغم برتری در آن بازی، پرتغال در مرحله ی گروهی حذف گردید.

پرتغال و آلمان تا کنون در تمامی مسابقات 20 بار با هم مصاف داده اند که البته 3 بازی تیم پرتغال با آلمان شرقی بوده است.

در 17 بازی دیگر آلمان 9بار بر پرتغال غلبه کرده است و پرتغال3 بار. و 5 بازی هم مساوی شده است. آلمان 25 گل زده و 16 گل دریافت کرده است.

اما در عرصه ی جام جهانی این دو تیم تنها یک بار با هم مصاف دادند که به بازی رده بندی جام 2006 برمیگردد که ژرمن ها به لطف درخشش کان افسانه ای و شواین اشتایگر توانستند پرتغال را 3-1 شکست داده و سوم شوند.

آلمان بعد از صعود به جام جهانی، 6 دیدار تدارکاتی برگزار نمود که 3 بازی را برد و 3بازی دیگر را هم مساوی نمود. پرتغال هم در 4 دیدار دوستانه ای که بعد از صعود به جام جهانی انجام داد در 3 مصاف پیروز شد و در بازی دیگر کار به تساوی کشید. نکته ی جالب در این بازی ها اینست که این دو تیم هر دو با کامرون در غالب مصافی دوستانه دیدار کرده اند که پرتغالی ها 5-1 پیروز شده و آلمان ها 2-2 در برابر این تیم آفریقایی متوقف گردیده اند.

در 5 بازی آخر آلمان در جام جهانی، این تیم یک شکست (برابر اسپانیا در نیمه نهایی 2010) و 4 برد (اروگوئه، آرژانتین، انگلیس، غنا همگی در جام 2010) کسب کرده است و پرتغال در 5 بازی آخرش در این عرصه یک برد (کره شمالی جام 2010)، 2 تساوی(برزیل و ساحل عاج در جام 2010) و دو شکست (اسپانیا در جام 2010 و آلمان در جام 2006) کسب نموده است.

در 5 مصاف آخر این دو هم که اتفاقا در رقابت های یورو و جام جهانی بوده است، 3 برد برای آلمان، یک برد برای پرتغال و یک بازی هم به تساوی کشیده شده است.

آلمان در 17 بازی نخستش در جام جهانی 12 بازی را برده، 1 بازی را باخته و 4 بازی اش به تساوی کشیده شده است.

پرتغال در 5 بازی نخستش در جام جهانی سه بازی را برده است و 1 بازی را با شکست و یک بازی را با تساوی به پایان رسانیده است.

آلمان در دیدار بعدی اش با غنا مصاف خواهد داد و پرتغال هم با آمریکا دیدار خواهد کرد.

این بازی فردا 26 خرداد ساعت 20:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه فونته نووا آرنا به قضاوت میلوراد مازیچ صرب در سالوادور برگزار می شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
افن برگ دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 00:08

فرناندو جان برو راجع به تیمت یعنی چلسی نظر بده..کاری به آلمان نداشته باش..نکنه بازیای اوزیل تو جام قبلو یادت رفته..اگه اوزیل تو اوج باشه جای خالی رویس حس نخواهد شد....روبن تقریبا هشتاد درصد رئالو زد گایید...بقیشونم تو پرتغال هستن...امیدوارم با پیروزی مقابل پرتغال هم راه قهرمانیمونو شروع کنیم و هم انتقام بایرنو از رئالیهای پرتغال بگیریم

omid دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 01:35

روبن واقعن 80 % ریال رو به فنا داد حالا نوبت آلمانه

آقای مدیر وبلاگ خبر های آرین روبن ستاره ی بایرن رو نمیذاری واقعن که!!!!!
بذار دیگه اقای امیر حسین



روبن سریع‌ترین فوتبالیست تاریخ شد

روبن در دیدار برابر اسپانیا توانست علاوه بر زدن 2 گل رکورد سریع ترین فوتبالیست دنیا را نیز به نام خود ثبت کند.
روبن سریع‌ترین فوتبالیست تاریخ شد
هلند در یکی از دیدارهای شگفتی ساز جام جهانی موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر یک اسپانیا را شکست دهد. در این دیدار روبن موفق شد گل چهارم تیمش را به زیبایی وارد دروازه اسپانیا کند.

به نقل از ایسنا، او در این صحنه موفق شد با سرعت 37 کیلومتر در ساعت رکورد سریع ترین بازیکن جهان را که در اختیار تئو والکات بود به نام خود ثبت کند.

فیفا در سال 2013 اعلام کرده بود، تئو والکات با سرعت 35.6 کیلومتر در ساعت توانست 100 متر را بدود و سریع ترین فوتبالیست جهان است.

در واقع روبن 7 کیلومتر در ساعت از راموس سریع تر دوید و توانست رکورد سریع ترین بازیکن جهان را به نام خود ثبت کند. راموس در این صحنه 30 کیلومتر در ساعت دوید.

حمید روبن دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 01:38

مرسی روبن
شاه والا

راست میگه دوست عزیز روبن یک بایرنیه مثل ریبری
من فکر میکنم باید خبرهاش در این وبلاگ گفته شه

ایشالا آلمان عزیزم فردا ادامه ی انتقام از ریال رو بگیره

نوید دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:30

آلمان با 4 گل برتغال رو می بره.در ضمن آقای لو باید در رده بندی 2010 کلوزه رو بازی میداد.و این هم بدونید ما قهرمان خواهیم شد شک نکنید.عقاب ها با کاپ به برلین بازخواهند گشت.کلوزه بهترین گلزن ادوار جام جهانی خواهد شد حداقل 3 گل میزنه.ما در نیمه پایانی برزیل رو میبریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد