وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: پرنده خوشبختی نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لژیونر آلمانی تیم فوتبال آرسنال انگلیس گفت: من پرنده خوشبختی نیستم.


لوکاس پودولسکی در مصاحبه‌ای اظهار داشت: من پرنده خوشبختی نیستم اما تمام تلاشم را برای موفقیت تیم کشورم در زمین انجام می‌دهم. تصور می‌کنم بتوانیم با قدرت کارمان را در جام جهانی شروع کنیم.

تیم‌های آلمان و پرتغال عصر دوشنبه در سالوادور با یکدیگر دیدار می‌کنند.

وی افزود: البته در بازی با پرتغال که اولین رویارویی ما در جام جهانی است کار دشواری داریم. نباید از خاطر برد پرتغال تیم شماره چهار جهان است و بازیکنان بزرگی مثل کریس رونالدو دارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
Ѝαяcis❥ یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:13

چرا هستی :@
شکسته نفسی میفرمایید :) :*

hamed یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 11:55

حالا کی گفته هستی که تو تکذیبش می کنی!

mohammadhosein یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 17:08

بعصی از این بازیکنای ما دیگه دارم واقعا به آلمانی بودنشون شک میکنم....این چه وضعیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد