وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پله: از اوزیل و مولر می ترسم؛ فقط پیشنهاد بایرن را برای مربیگری می پذیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازار اظهار نظرات پله همچنان در طول برگزاری رقابت های جام جهانی داغ است. او در جدیدترین اظهار نظر خودش آلمان را جدی ترین حریف تیم ملی کشورش در راه کسب مقام قهرمانی دانسته است.

پله در همین رابطه به نشریه ی بیلد گفت: "برزیل مدعی اصلی قهرمانی است. ما در خانه بازی می کنیم و حمایت هوادارانمان را دارا هستیم. اما من به شدت به آلمان احترام می گذارم. آن ها یکی از بهترین تیم های اروپا را در اختیار دارند. فرانتس (بکن بائر) به من گفت که از این تیم ملی آلمان بسیار راضی است. آن ها بازیکنان جوان خوبی دارند و خط میانی آن ها یکی از قدرتمند ترین خطوط جام محسوب می شود."

پله همچنین در رابطه با خطرناک ترین بازیکنان تیم ملی آلمان نیز اظهار نظر کرده است: "همه ی بازیکنان آن ها خطرناک هستند. اما من از مسوت اوزیل و توماس مولر ترس ویژه ای دارم."

پله همچنین به شوخی در رابطه با مربیگری خود نیز صحبت کرده است: "تنها اگر بایرن مونیخ به من پیشنهاد دهد در این مورد فکر خواهم کرد."

نظرات 8 + ارسال نظر
bayern 84 شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:34

اخه تو مربیگری بلدی

mojtaba شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:41

اونوقت مولر باید تو بایرن نیمکت بشینه...

Ѝαяcis❥ شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:46

من به المان افتخار میکنم ^__^

افن برگ شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 18:00

پله جان اولا که برزیل اگه کمک داورها نباشه تا هشت تیم بیشتر نمیاد..دوما همه بازیکنای آلمان ترسناکن

MERSAD33 شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 18:44

من ازت بخوام مربی شهرداری رشت بشی میشی؟؟؟

دنیا فقط رشت... رشت رو از نردیک دیدن لیاقت میخواد... خاک اینجا باید آدم رو بطلبه.

آلمان90 شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 19:58

پیش بینی کرده برزیل و اروگوئه به فینال میان .... کلا حالش خوب نیست سر خوشه

جاوید شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 22:41 http://footballi-pictures.mihanblog.com

یکی تو مربی بایرن میشی یکی صمد مرفاوی

آرین یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 02:42

مادر بزرگ ۸۸ساله من مربی بایرن شه از این بهتره مردو شور ریخت این پله رو ببرن تازه فکر نکن آلمان فقط دوتا بازیکن ترسناک داره بلکه شواینی و گوتزه و کروس و.... همشون ترسناکن بیچاره عقلشو از دست داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد