وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: باید رونالدو را مهار کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به شاگردانش هشدار داد در بازی روز دوشنبه خود مقابل پرتغال، به کریستیانو رونالدو اجازه خودنمایی ندهند.


تیم های پرتغال و آلمان در گروه جی رقابت های جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت ، گروهی که همچنین شامل غنا و آمریکا می شود.
رونالدو - سوپر استار تیم رئال مادرید اسپانیا و کاپیتان تیم ملی پرتغال - در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت زانو است اما توانست در بازی دوستانه مقابل ایرلند در روز سه شنبه به میدان برود. پرتغال آن بازی را با نتیجه پنج بر صفر به سود خود به پایان برد.
یواخیم لو می داند که رونالدوی نیمه آماده نیز می تواند برای تیمش خطرساز شود.
سرمربی آلمان گفت:« اگر فضای لازم را در اختیار او قرار دهیم و اگر او پا به توپ شود مهار او کار دشواری خواهد بود.» او همچنین گفت:« رونالدو یکی از سرعتی ترین بازیکنان جهان است. با در هر دقیقه او را زیر نظر داشته باشیم . بازیکنی که مقابل او بازی می کند باید دائما او را تحت کنترل خود داشته باشد.»
با این حال، سرمربی تیم ملی آلمان از این موضوع آگاه است با این که تیم پرتغال با آنکه در بازی پلی آف به جام جهانی صعود کرد اما استعدادهای فراوانی در این تیم حضور دارند.
لو گفت:« پرتغال ممکن است بیشتر بر ضد حملات تمرکز کند اما ما باید مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم.»
لو همچنین می داند اگر به برخی بازیکنان خود فرصت حضور در میدان را ندهد سبب ناامیدی آنها خواهد شد. باستین شوآن اشتایگر، سامی خدیرا، مسوت اوزیل و میروسلاو کلوزه از جمله این بازیکنان هستند.
لو گفت:« انتخاب بازیکنان بخشی از شغل من است. اما من به همه بازیکنانم نیاز دارم به ویژه در چنین تورنمنتی که شرایط خاص خود را دارد. قرار نگرفتن در ترکیب نخست تیم یک مجازات برای بازیکنان دیگر محسوب نمی شود.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پدرو سوگرا، سرمربی آلمان افزود:« به همین دلیل بازیکن ثابتی در ترکیب تیم قرار ندارد، بازیکنی که حضورش در تیم تضمین شده باشد. ما 23 بازیکن برای حضور در جام جهانی در اختیار داریم.»

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 16:18

که بازیکنان این کارو انجام میدن

Ѝαяcis❥ شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 17:57

تو یورو انقدر ترکیبو عوض کردی که گند زدی دیگه .. :(
ولی دوست دارم خیلی ! واویلا یوگی !
امسال قهرمانیم هر بازیکنیو بذاری ستاره س 3>
کاش همه ی تمرکزشونو نذارن رو کریس ..

هیملر شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 19:42

رونالدو در برابر المان هیچ کار نمی تونه بکنه فقط باید به بازی در برابر غنا و امریکا امید وار بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد