وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ترکیب احتمالی آلمان برای بازی مقابل پرتغال؛ اوزیل روی نیمکت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان روز دوشنبه در اولین بازی خود در جام جهانی در سالوادور به مصاف پرتغال خواهد رفت، دیداری که برای صعود از گروه به عنوان تیم اول برای هر دو تیم بسیار تعیین کننده خواهد بود.

یواخیم لوو تعدادی از مهره های کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و از بازیکنان موجود هم چند مهره اصلی در فرم خوب خود قرار ندارد. بعد از مصدومیت رویس، انتظار می رود ترکیب تیم ملی آلمان در جام جهانی با آنچه تصور می رفت تفاوت های بسیاری داشته باشد.

به نظر می رسد سیستم پایه تیم ملی آلمان از 1-3-2-4 به 3-3-4 تغییر خواهد یافت. تنها مهاجم نوک حاضر در کادر 23 نفره آلمان میروسلاو کلوزه است که به دلیل شرایط سنی و آمادگی بدنی قطعاً نمی تواند به صورت ثابت در همه دیدارها به میدان برود. چیزی که در چند بازی آخر آلمان به عینه دیده می شد، تاکید لوو بر استفاده از مهاجم کاذب یا چرخشی در تیم است که در سیستم 3-3-4 سه نفر جلویی باید آن را اجرا کنند. با توجه به مهره هایی که لوو برای قسمت هجومی زمین در اختیار دارد چینش های متعددی را می توان برای 3 نفر جلو متصور بود ولی به نظر می رسد ، پودولسکی، مولر و شورله بیشترین شانس را برای تشکیل مثلث هجومی آلمان دارا هستند.

در میانه میدان با توجه به روی فرم نبودن شواینی می توان انتظار داشت که در بازی مقابل پرتغال فیلیپ لام به میانه میدان انتقال یابد و در کنار کروس و خدیرا میانه میدان ژرمن ها را اداره کنند. عدم بکار گیری مسوت اوزیل چیزی است که در چند روز گذشته در رسانه های آلمان مطرح بوده است و موافقین و مخالفینی هم داشت است. با توجه به شرایط آب و هوا و فشار طاقت فرسایی که بازیکنان باید تحمل کنند، بدون شک لوو در وهله اول، طبق گفته خودش، بازیکنان آماده و تطبیق یافته با شرایط جوی برزیل را در ترکیب قرار خواهد داد. اوزیل به دلیل شرایط بدنی به نظر نمی رسد در ترکیب اصلی لوو، حداقل برای بازی با پرتغال جایی داشته باشد.

در خط دفاع، جایی که در چند وقت اخیر نقطه ضعف ژرمن ها بوده است، حضور هوملز و مرته ساکر در میانه این خط قطعی به نظر می رسد. اگر فیلیپ لام به خط هافبک منتقل شود، می توان شاهد حضور ژروم بواتنگ در سمت راست بود. برای سمت چپ دفاع لوو می تواند از هوودس، دورم و گروس کرویتس استفاده کند که با توجه به شرایط بدنی و تجربه، شانس هوودس بیشتر از رقبا است. بعد از رفع مصدومیت مانوئل نویر به نظر می رسد وظیفه حراست از دروازه بار دیگر به او سپرده شود، اگر هم آماده نباشد با حضور وایدنفلر، لوو مشکلی برای این پست نخواهد داشت.

نظرات 9 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 18:04

یعنی اگه لامو بذاره وسط میفهمم که از فوتبال هیچی حالیش نیست بهترین ترکیب بنظر من

نویر ...لام.. هوملز...ساکر(تازه اونم زیاد قبول ندارم ولی از انوآی دیگه بهتره )

هوودس....کروس....شواینی (اگه آماده باشه که نوره الا نوره ولی نمیدونم چرا کنار کروس

همچی به دل نمیشینه با اینکه جفتشونم دوست دارم)

....خدیرا.....پودلسکی....مولر.....شورله...جایگزینا هم میتونه گوتزه ..کلوزه..بواتنگ باشه

kahn چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 18:29 http://sabour

tarkibe khubiye o gavab ham mide vali heyf shod kash nazare in karshenasi ham k tarkibe morede nazaresho dade midid he he he
eshkal nadare
ishala dafeye bad

MERSAD33 چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 19:51

مطمئن هستم که کروس و خدیرا رو تو بازی استفاده میکنه......
امیدوارم هر ترکیبی که میخواد استفاده بشه فقط به نفع آلمان باشه

n.bayerni چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 22:02

اقعا مضحکه اکر خدیرایی ک فصلو بخاطر مصدومیت از دس داده بیاد جای شواینی بازی کنه.خدیرا رو دوس دارم ولی تو بازیای دوستانه ناامیدمون کرده. و لی با این وجود زوج٩٠ درصد اماده ی شواینی / خدیرا بهتر از زوج کروس با هرکسیه. ک هم فاکتور تجربه و هم نوع بازی تونی باعث میشه نشه بعنوان ی رهبر تو وسط زمین اعتماد کامل بهش داشت. ترکیب هم بنظرم اینطوری باشه:

٣. ٣. ٤
نویر

هوودس. هوملس. مرتساکر. بواتنک

لام

خدیرا شواینی

لوکاس. مولر. شورله

برای تعویض هم ماریو بجای شورله و اکر کلوزه بیاد ک ی تغییری باس تو سیستم ایجاد شه .مثلا اکر بخوایم میروحتما کل بزنه اوزیلو بیاریم خوبه
جون نشون داده ک میتونه
رای حفظ نتیجه یا بهتر شدن اون کمک کنه.


ب.ن : کاش میرو سنش کمتر میبود ویا لوا المانی میبود!!

فرشته چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 22:19

فقط بازی رو ببریم روحیه بگیریم و بقیه هم گروهامونرو هم ببریم و صعود کنیم.

mariyo basler چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 23:39

نویر
لام هامز مرتهساکر هوودس
شواینی کروز اوزیل
مولر(راست) کلوزه پودلسکی

sarina پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 02:50

نویر
لام.....هوملز.....مرتساکر.....بواتنگ
شواینی.....خدیرا.....کروس
گوتسه.....مولر.....اوزیل

آلمان پادشاه فوتبال پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 09:42

نویر لام مرتساکر هوملز بواتنگ خدیرا اشتایگر گوتزه اوزیل پودولسکی مولر اصلا نمیتونم تصور کنم سوپر استار تیم گوتزه فیکس نباشه برزیلها دارن انقدر رو نیمار تبلیغ میکنن اونوقت گوتزه که با استعداد تر از اونه فیکس آلمان نباشه؟؟؟؟

جاوید پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 11:35 http://footballi-pictures.mihanblog.com

هر ترکیبی میخواد باشه فقط:
1-لام هافبک دفاعی نباشه
2-شواینی رهبر تیم باشه
3-کروس کنار شواینی نباشه و پشت مهاجم بازی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد