وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهاد33میلیونی بایرن برای بن عطیه رد شد؛رم برای این مدافع61میلیون یورو میخواهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، چند هفته گذشته تلوزیون ایتالیایی TMW گزارش داده بود که چلسی پیشنهادی 38 میلیون یورویی برای بن عطیه به رم ارائه داده است و حاضر شده که روملو لوکاکو را هم به عنوان بخشی از مبلغ به رم واگذار کند.

در همین حال والتر ساباتینی مدیرفوتبال باشگاه رم می گوید این باشگاه متمایل است که بن عطیه را نگه دارند. "نمی خواهیم او را بفروشیم. معتقدم که بن عطیه از مدیربرنامه هایش {موسی سیسوکو} تاثیر می پذیرد. او از پیشنهادهای 30 میلیون یورویی حرف می زند، در حالی که ما برای او حداقل 60 میلیون یورو می خواهیم. هر تیمی که بن عطیه را می خواهد باید 61 میلیون یورو {49.6 میلیون پوند} بپردازد. "

با این حال این تیم های از تلاش برای جذب بن عطیه دست برنمی دارند. گاتزتادلواسپورت گزارش داده است که بایرن پیشنهادی 33 میلیون یورویی برای جذب بن عطیه ارائه داده است اما مسئولان رم این مبلغ را پائین دانسته اند و پیشنهاد آن ها را رد کرده اند.

چلسی هم به جذب این مدافع علاقه مند است و گفته می شود در حال مذاکره با مسئولان رم هستند. هوداران چلسی این انتقال را برای تقویت خط دفاعی تیم شان عالی می دانند. همچنین اگر سیتی در جذب الیکیام مانگالا مدافع فرانسوی پورتو شکست بخورد سراغ بن عطیه خواهد رفت.

نظرات 7 + ارسال نظر
mojtaba چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 18:40

امیدوارم مسئولان بایرن هم مثل رم ارزش واقعی بازیکناشونو بدونن...

kahn چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 19:12 http://sabour

khoda kone bgiranesh

hamed چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 19:31

نه تو رو خدا می خوای نویر و روبن رو هم به عنوان بخشی از قراردادت بهتون بدیم!بن عطیه واقعا دفاع خوب و مطمئنیه و دوست دارم بیاد بایرن ولی نه به این قیمت.
میگن یه احمقی یه سنگی تو چاه می اندازه صد تا عاقل نمیتونند در بیارند حکایت این پاری سن ژرمن که الکی 50 تا واسه لوییز میده و قیمتا رو این جوری بالا میکشه.
اگه این جوریه ما هم حاضریم با 50 میلیون با تیمایی که سلطان بواتنگ رو میخواند مذاکره کنیم
البته اینم بگم که اینا همش بازیه و رم نمیخواد بفروشتش.61 میلیون به خاطر اینه که پاریسی های احمق نتونند بخرنش چون بیشتر از 60 تا نمیتونند خرج کنند و گرنه خودشون هم میدونن که هیچکس جز احمق ها نمیتونه همچین رقمی پیشنهاد بده.
ولی اینم بگم خود بن عطیه بایرن رو دوست داره و به خاطر این ممکنه بیاد که عالیه!

MERSAD33 چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 19:53

یعنی این اینقده خوبه که با 38 تا هم قبول نکردن بفروشنش؟؟؟؟

bastian7 چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 20:20

بهتر
میخوام ک نیاد

جاوید پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 11:41 http://footballi-pictures.mihanblog.com

اینا همش مانور تبلیغاتی.استعدادهای آلمانی رو با هیچی عوض نمیکنم!آخه 61 میلیون؟؟؟؟؟؟ارزونی خودتون بابا.به ستاره های ما کثل کروس و شواینی بیشتر از 33 پیشنهاد ندادن اونوقت اینا ببین چقدر بزرگ میکنن یه بازیکنشونو

افن برگ پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 12:17

چقدر خودشونوتحویل میگیرن....اون وقت ما میایم رو شواینی قیمت میزاریم 32 میلیون...یا مثلا به فروش کوروس باقیمت 35 راضی میشیم...کوروس اگه تو تیمی غیر از بایرن بود و ما اگه میخواستیم بخریمش کمه کم باید 60 میلیون یورو میدادیم...چرا قدر بازیکنامونونمیدونیم ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد