وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: سازگاری بازیکنان با آب و هوا رابطه مستقیمی با بازی کردن آن ها دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان می گوید که در پایان آخرین تمرین تصمیم نهایی برای حضور بازیکنان در ترکیب نهایی تیم را می گیرد.

به نقل از Goal، یواخیم لوو تاکید می کند که هنوز ترکیب نهایی خود برای بازی مقابل پرتغال را مشخص نکرده است و منتظر بررسی وضعیت سازگاری بازکنان با آب و هوای برزیل است و پس از آن تصمیم نهایی را می گیرد.

لوو می گوید که ایده های خوبی برای ترکیب تیم در بازی 16 ژوئن مقابل پرتغال در سالوادور دارد اما اول باید ببیند بازیکنان تا چه اندازه با شرایط آب و هوایی وفق یافته اند و پس از آن برای حضورشان در ترکیب تیم تصمیم گیری می شود.

"البته  می دانم که چه کسانی بازی خواهند کرد. اما تصمیم نهایی بعد از آخرین تمرین گرفته خواهد شد و اساس آن سازگاری با شرایط هوایی برزیل است. در برزیل هیچ بازیکنی نباید انتظار این را داشته باشد که بتواند 90 دقیقه فوتبال بازی کند. کسانی که این دیدگاه را دارند اشتباه می کنند. در چنین شرایط آب هوایی و زمانی که بازی در درجه حرارت بالا و ساعت 13:00 به وقت محلی برگزار می شود، ما باید تغییراتی را در بازی تیم اعمال کنیم. در این جام جهانی هیچ تیمی نمی تواند در همه بازی ها از یک ترکیب یکسان استفاده کند."

لوو در چهارمین تورنمنت بزرگ و معتبر روی نیمکت ژرمن ها خواهد نشست و تلاش می کند به 18 سال ناکامی این تیم در قهرمانی خاتمه دهد. این سرمربی 54 ساله در 3 تورنمنت قبلی توانسته است تیمش را حداقل به نیمه نهایی برساند.

لوو اخیراً اعتراف کرده است که به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان فشار بسیار بالایی را تحمل می کند. او همچنین اعتقاد دارد که هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در تورنمنت های بزرگ وجود ندارد

"در همه تورنمنت ها به عنوان یک مربی می دانی که 90 یا 120 دقیقه فرصت دارید، و این زمانی کوتاه است. در سطح ملی اگر تیم هایی نظیر ایتالیا، آرژانتین، برزیل، اسپانیا و آلمان در دور گروهی از مسابقات حذف شوند، سرمربی مورد آماج بیشترین انتقادات قرار خواهد گرفت."

نظرات 11 + ارسال نظر
m.s.g چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 00:49

چون خودت هر ترکیبی میچینی درست و حسابی باشه نه مثل بازی مقابل ایتالیا در یورو2012....
به امید قهرمانی دلمون در اومد آلمان قهرمان بشه واقعا چیزی کم نداریم جز یه کم چاشنی شانس

mohammadhosein چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 04:38

وااااااای که چقد دلم میخواد بریم فینال و به ایتالیا یا اسپانیا بخوریم و باعث سرافکندگیشون بشیم.....اونوقته که داغ دلی بایرن-رئال حسابی خالی میشه

آلمان پادشاه فوتبال چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 09:00

پیش به سوی چهارمین قهرمانی تیم آریایی اروپا ژرمن دوست داشتنی 24 سال صبرو پایان بدین مانشافت کبیر

عقاب سفید چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 10:14

باسلام

باتوجه به اینکه ازقبل مشخص بود بازیها در ساعات نامناسب وگرم برزیل انجام میشود ولی

اردوی مناسبی در برزیل وبرای آشنایی با آب وهوا وهمچنین بازی با تیم های آمریکای جنوبی

برگزار نشد واین کار لازم بود ولی با این اوصاف امیدوارم تیم به مقام قهرمانی برسد ،ضمنا در

صورتیکه آلمان وبرزیل به عنوان تیم اول از گروهشان صعود کنند در نیمه نهایی به هم میخ.رند!

MERSAD33 چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 10:29

ما قهرمان میشیم!!!!
راستی من این جدول بازی ها رو که کی اگه چندم بشه تو گروهش با کی بازی میکنه و اینجور حرفا رو از کجا میتونم پیدا کنم؟؟؟

omid چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 10:38

سلام اقای مهرشاد این لینک برنامه کامل است http://8pic.ir/images/37512007594320851195.jpg

ژرمن چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 12:00

به امید قهرمانی عقاب ها.آنها بهترینن

MERSAD33 چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 14:06

دستت طلا امید جون ولی من مهرشاد نیستم مرصاد هستم

فریبرز چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 14:13

سلام ب همگی، یه خبر خیلی خوشحال کننده، مولر قرارداد خودش رو با بایرن تمدید کرد. هورا، هورا، هورا. خدا کنه تونی کروس هم تمدید کنه. مطمئنم مسئولان بایرن خیلی باهوشن. مسلما بازیکنی که رئال روی اون انگشت میذاره کم بازیکنی نیست اینو من میدونم چه برسه به سران بایرن که خیلی باهوشن

فریبرز چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 14:17

امروز چهار شنبه 11 جون 2014، فیلیپ لام و نوماس مولر، هر یک به مدت دو سال قرارداد خود را با بایرن تمدید کردند. بدین صورت لام 30 ساله تا 30 جون 2018 و مولر 24 ساله تا 30 جون 2019 در بایرن خواهند ماند. کارل هاینز رومنیگه پس از افزایش مدت قرارداد این دو بازیکن گفت: هردو بازیکن یعنی لام و مولر، جزئی از بازیکنان خیلی مهم بایرن اند. هر دو بازیکن وفاداری خود را از ابتدای دوران فوتبالی به بایرن ثابت کرده و ایفای نقش با اهمیت خود را در اینجا ادامه خواهند داد. از این که آن ها را برای مدتی طولانی در اختیار داریم بسیار خوشحالم. اکنون برای آن ها یک جام جهانی موفق را آرزو می کنم و امیدوارم که بتوانند همراه با تیم ملی آلمان، فاتح این رقابت ها شوند. فیلیپ لام که در مونیخ متولد شده در این مورد گفت: باشگاه و تیم مدیریت من هم زمان تصمیم گرفتند تا گفتگو را آغاز کنند. زیرا هر دو طرف عقیده داشتند که اکنون بهترین زمان برای توصعه ی قرارداد است. این قطعا آخرین قرارداد من در دوران بازیگری است و من به فکر بازنشستگی در بایرن هستم. من واقعا خوشحال و راضی ام زیرا این چیزی بود که همیشه می خواستم.
توماس مولر نیز با ابراز رضایت از تمدید قرارداد آن هم کمی پیش از آغاز جام جهانی گفت: صحبت های خوبی با مدیریت باشگاه داشتم که من را از بودن در بهترین تیم جهان مطمئن ساخت. احساس می کنم که عنصر مهمی در برنامه های باشگاه به حساب می آیم. بایرن مونیخ از سال 2000 باشگاه من بوده و در سال های آتی نیز باشگاه من خواهد ماند.

محمد جواد چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 16:46

مولر و لام تا ۲۰۱۹ تمدید کردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد