وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: انگیزه و اشتیاق عاملی تعیین کننده است

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،متس هوملس معتقد است که انگیزه می تواند کلید موفقیت تیم ملی آلمان در جام جهانی باشد.  
متس هوملس از هم تیمی هایش می خواهد که انگیزه و اشتیاق خود را برای فتح جام جهانی نشان دهند. هوملس معتقد است که بازیکنان آلمان برای رسیدن به فینال باید روحیه جنگندگی خود را نشان دهند.

هوملس در مصاحبه با کیکر گفت: "برای من به عنوان یک مدافع میانی داشتن شور و اشتیاق می تواند بسیار مهم و تعیین کننده باشد، این کلید موفقیت است، چه در جام جهانی و چه در بوندس لیگا.

هوملس به احتمال فراوان همراه مرته ساکر زوج خط دفاع تیم ملی آلمان خواهند بود. بعد از شروع نچندان مطمئن این دو در کنار هم، اکنون هوملس معتقد است که به هماهنگی کافی دست یافته اند.

"در چند بازی ابتدایی که در کنار مرته بازی می کردم، نمی توانستم بازی خود را انجام دهم، چون بازی 5 - 3 مقابل سوئیس قبل از یورو 2012 و بازی 3 - 3 مقابل پارگوئه را به یاد می آوردم.

"در حال حاضر شناخت بهتری از توانایی های خود دارم و می دانم که باید کارهای مختلف و غیرمعمول بیشتری انجام دهم، چون من به آن ها تسلط دارم و می توانم آن ها را انجام دهم. "

تیم ملی آلمان 16 ژوئن در اولین بازی خود در جام جهانی در سالوادور به مصاف پرتغال خواهد رفت.

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammadhosein چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 04:32

ماشالا به مردان واقعی فوتبال....پیش به سوی قهرمانی ژرمن ها

آلمان پادشاه فوتبال چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 10:38

مت هوملز همون دنقش یورگن کولر تو جام جهانی 90 رو داره لیاقتش فتح جام جهانیه

ژرمن چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 12:07

زنده باد آلمان.من امیدوارم که المان با شکست فرانسه برزیل و آرژانتین قهرمانی رو به برلین ببره و ما در ایران ودر ابادان برایشان جشن خواهیم گرفت.آفرین به تو که ایمان پیدا کردید باید جنگندگی و تعصب رو به نمایش گذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد