وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: آلمان در مرحله گروهی کار دشواری دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوکاس پودولسکی، ستاره تیم ملی آلمان، معتقد است که تیمش برای عبور از مرحله گروهی جام جهانی کار دشواری در پیش دارد.

شاگردان یواخیم لوو در گروه G با تیم های پرتغال، غنا و آمریکا همگروه هستند و علی رغم رسیدن به نیمه نهایی دو جام جهانی قبلی، پودولسکی اعلام کرد برای عبور از مرحله گروهی، باید بهترین بازی های شان را به نمایش بگذارند.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم با قرعه دشواری روبرو شدیم زیرا پرتغال ستاره ای مانند کریس رونالدو را دارد و بازیکنان دیگری که می توانند موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کنند.

آمریکا هم یک مربی آلمانی دارد و این دیداری ویژه برای اوست. غنا هم مانند همه تیم های آفریقایی، با 110 درصد توان بازی خواهد کرد.

شرایط آسانی نیست اما من فکر می کنم ما تیم قدرتمندی داریم و می خواهیم از این گروه صعود کنیم و نمایش های خوبی در جام جهانی ارائه بدهیم. ما می خواهیم برای قهرمانی بجنگیم."

پودولسکی همچنین معتقد است که در صورت عبور از مرحله گروهی، تیم هایی مانند آرژانتین و برزیل می توانند بیشترین خطر را برای آنها ایجاد کنند.

" اصلا کار ساده ای نیست؛ در حالی که بعضی ها فکر می کنند آلمان می تواند به برزیل برود و قهرمان شود. خیلی ها فکر می کنند همه چیز تمام است اما تیم های زیادی هستند، به ویژه تیم های آمریکای جنوبی، که می توانند به قهرمانی برسند."

نظرات 4 + ارسال نظر
جرمن دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 22:10

پس شما بوقی؟شما هم بجنگ قهرمان شید چه موقع قرار جام بیارید؟تیم های برزیل و آرزانتین دو سال کار میکنند می خواهند اول شوند!شما 10 ساله داری کار میکنی باز می گویید اون ها می جنگند؟واقعا که

فرشته دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 22:12

تروخدا این جوری حرف نزن دلمو میشکونی

Matthaus سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 02:06

از آدمهایی که ذات آلمانیشون رو فراموش کردن اینطور حرف زدن اصلا بعید نیست

آلمان پادشاه فوتبال سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 08:54

امیدوارم تو گروهمون اول بشیم تا دور بعد احتمالا به بلژیک نخوریم اگه فرانسه تو گروهش اول بشه احتمالا یک چهارم میخوریم به هم اگه برزیل تو گروهش اول بشه و ماهم اول بشیم وتا نیمه نهایی همه حریفامون رو ببریم نیمه نهای با هم بازی داریم به امید خدا برزیل رو هم شکست بدیم تو فینال آرژانتین یا اسپانیا منتظرمون هستن ولی فیلیپ لام با کسی شوخی نداره وجام رو میخاد بالای سرش ببره آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد