وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حضور پپ گواردیولا در تظاهرات استقلال کاتالان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پپ گواردیولا با شرکت در تظاهراتی نمادین وابستگی خود به ریشه هایش را نشان داد و با برخی دیگر از افراد معروف خواهان استقلال کاتالان از اسپانیا شد. 

 
به گزارش روزنامه آلمانی Bild، پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در تظاهراتی در برلین که هدف آن استقلال کاتالان از اسپانیا بود،‌ شرکت نمود. این سرمربی 43 ساله در این مراسم همچنین برای سایر شرکت کنندگان، بیانیه ای را قرائت نمود.
در این بیانیه وی به همراه تنی چند از شخصیت های معروف کاتالان بر اعطای"حق استقلال و تعیین سرنوشت" کاتالان ها به دست خودشان تاکید کرده بود.
این مراسم توسط انجمن فرهنگی کاتالان ها در سراسر اروپا برنامه ریزی شده بود و هم زمان در رم، ژنو و بروکسل نیز برگزار شد. این انجمن خواهان برگزاری رفراندومی برای استقلال منطقه کاتالان از اسپانیا می باشد که دولت مرکزی اسپانیا به شدت با آن مخالف است.
پپ گواردیولا در هنگام حضور در بارسلونا نیز از طرفداران استقلال کاتالان از اسپانیا بود.

نظرات 16 + ارسال نظر
جاوید دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 12:35 http://footballi-pictures.mihanblog.com

خب برو یه سره همون کاتالان ساکن شو دست از سر ما وردار!تو بارسا هم فابرگاس هست هم تیکی تاکا هست هم همه بهت احترام میذارن

MERSAD33 دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 13:10

شورش گر؟؟؟؟

فریبرز دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 13:41

یه خبر جدید: پپ به ژاوی گفته فصل بعد بیاد بایرن. منتظر انتشار این خبر بعد از جام جهانی باشید

mojtaba دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:16

جون مادرت دست از سر تیم ما بردار گورتو گم کن برو همونجا...برو همونجا تا این طرفدارای بارسا هم که با تو اومدن تو این سایت باهات گورشونو گم کنن...

mj1989 دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:33

کجا بره مجتبی؟از اینجا بهتر؟مگه کم پول میگیره؟خیالت راحت این یارو تا تیم مارو به خاک سیاه نکشونه نمیره...لعنت بهش..لعنت

Ѝαяcis❥ دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:34

گل گفتی مجتبی :(((((
چه گیری افتادیم .. ژاوی ؟؟

kahn دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:52 http://sabour

mafhoumetoun az football chiye k migid bade b nazare man bad az hitsfeld hamin pepe k mitone bayero ghavi kone
shoma ha faghat dardetoun ineke chera bazikonaro mide bre
khodesh parsal goft mikhad az bayer y barsaye dg bsaze khame az esmesh btarsan pas age dare 3ta bazikon mide mire motmaen bashid kasayiro mikhare k b karesh biyan chera vaghean dark nemikonid l ta morabi bazikonaye morede nazaresh nadashte bashe nemitoune gavabi bgire az timesh
moriniyo ham lampardo biroun karde chon b systemesh nemiyad
in morabiye k mifahme che bazikoni khube che bazikoni bad na mano shoma pas b jaye inke poshte timo morabitoun bashid nayayde zede ouna harf bazamid hamin koros dare mirine b timemuno tamdid nemikone ama b gaye inke az in narahat bashid az y seri dg narahatid

دانیال4477 دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 15:06

پپ مربیه بایرنه و می مونه واسه یه فصل دیگه هر چیم بگه باس مثه اسبی قبول کنیم چند بارم گفتم چه بخواییم چه نخواییم حالا بگین طرف بارساییه

الان مربیه بایرن گواردیولاست وبس
این بحثاتونم مال اول فصل بود خواهش می کنم بحثای جدید بکنین که ادم از امدن زده نشه
هر چند که من خیلی جالبه برام که شما هنوز با کواردیولا به توافق نرسیدین هههههههه

به هر حال اگه میخوایین بایرنی باشین پس باید یه فصل دیگرو هم پپو تحمل کنین اگرم نمی خوایین اینجا دیوارای وب زیاده هرکدوم که می خوایین بزنین
اه اه اه بخدا خستمون شد از دست شماها خو بسه دیگه
با این مغزه در رفتتون

علیرضا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 15:59

دقیقا یادم نیست تو کدوم پست بود که باستین 4تا از اصلی ترین دلایل مخالفت با پپ را عنوان کرد ولی کو گوش شنوا بازم دمش گرم حوصلشو داشته توضیح داده تا گوساله گاو شود ....

دانیال4477 دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 17:15

واقعا از توهین های شما دوستان به اصتلاح بایرنی سپاسگزارم

سعی میکنم بیشتر نظر بدم تا از محفلتون بیشتر استفاده بکنم
بخصوص قسمته عصبانیت شما
من بایرنیم اون که میگه بارسایی حتما یه ریگی به کفشش داره به هر حال من تازه پیدا شدم و حالا حالا ها گمبشو نیستم
اخه من عاشق زرزدنم
تا اخیرن قطره ی خونم از پپ البته تازمانی که تو بایرنه چون بعدش باش کاری ندارم
حمایت میکنم تا چشتون دراد
دلقکای مسخره

kahn دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 17:25 http://sabour

eyvala dare daniyal

دانیال4477 دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 18:28

قربون تو الیور.

رفیق مثه اینکه هم سنگریم ببین

من هفتاشونو حریفم اگه شدن هشتا قربون دستت یه دوتا نارنجک بنداز بقیش با من
ببین همین یه فصلو بزا تحمل کنیم فصل بعد نیرو کمکی میرسخ غمت نباشه

0 دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 19:32

دانیال4477 تو رو خدا بیا قلقلکم بده بخندم

Ѝαяcis❥ سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 00:15

دانیال و کان (بلانسبتش) کاملا موضعشون مشخصه !
گرگن در لباس شیر ! (بایرنیا شیرن دیگه .. نیستن دیس لایکو بزن !)
بعد نمیدونم متولد چه سالین که نمیدونن املای اصطلاح چجوریه ! :))
من دیگه حرفی ندارم !

دانیال4477 سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 01:33

وقتی شما بحثتونو با یه غلط املایی شروع می کنین و تمام می کنین معلومه عقلتون در حد چیه
اصلا نیازیم نبود بفهمم چون من واقعا
از احساس همتون باخبرم

دقیقا چیزی که باعث اتیش گرفتنتون شده اینکه چرا ما نباید موافقتون باشیم
ولی. حسرتشو میذارم به دلتون.
محاله اگه یکیتون نظری بده بعد من باش موافق باشم محاله یه مثبت بگیره اونقدر از گواردیولای بایرن حمایت می کنم تا خسته بشین و دیگه این بحث پپو نکنین چرا که شما با بعضی طرفدارای پپ همین کارو کردین واسه همینم دیگه نظر نمیدن
در ضمن من مثه بعضیا نیستم که. انشاهامو غلط گیری بکنم بعد هم چکشون کنم که غلط املایی نداشته باشه خداروشکر استادم نیستی تورو خدا غلطی داشتم بهم بگین هههههههههههه

farid 10 سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 09:50

بچه ها قبل از بردن 3گانه طرفدارای بایرن واقعی بودن اما بعدا بعضی ها اومدن طرفدار بایرن شدن و وقتی که بایرن تو این فصل باخت یا خوب نتیجه نگرفت شروع کردن به انتقاد که خودشون هیچی از فوتبال سرشون نیست اونا نمیدونن که تا اخر از اعضای تیم باید حمایت شه اونا نمیدونن که فوتبال فقط برد نیست اونا نمیدونن علیه تیم حاشیه درست نمیکنن.من حاضرم بایرن 10 سال جام نبره اما طرفداراش در هر شرایط تشویقش کنن.در ضمن حالا مونده شما بدونین گواردیولا چه سرمربیه بزرگیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد