وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویس: مصدومیت رویاهایم را بر باد داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکو رویس، ستاره باشگاه دورتموند، پس از مصدومیت از ناحیه قوزک پا و از دست دادن جام جهانی گفت که رویاهایش بر باد رفته است.

مهاجم آلمانی نقشی اساسی در برنامه یواخیم لوو برعهده داشت، اما پاره شدن لیگامنت قوزک این ستاره در پیروزی قاطع 6-1 مانشافت مقابل ارمنستان باعث شد رویس جام جهانی را از دست بدهد.

پس از آسیب دیدگی رویس شکودران موستافی، مدافع سامپدوریا، توسط لوو به جای او به اردوی تیم ملی آلمان تنها نه روز مانده به مسابقه آلمان در مقابل پرتغال در سالوادور به تیم ملی آلمان دعوت شد. احتمال داده می شود این ستاره بخش زیادی از پیش فصل را هم به خاطر مصدومیت از دست دهد، اما این بازیکن 25 ساله دوست دارد مثبت به آینده بیاندیشد.

رویس گفت: "من واقعا نمی دونم چطور کلمه مناسب را برای بیان حسم بیان کنم، یک رویا برباد رفت، اما باید رو به آینده نگاه کرد و به آینده امیدوار بود. من باید به بهترین نحوی که می توانم از این مصدومیت ریکاوری کنم چون برخی مسائل باید به مرور زمان حل شود. من قدرتمندتر از گذشته برخواهم گشت، بهترین آرزوها را برای تیم می کنم امیدوارم بدون من هم به اهدافمان برسیم."

نظرات 17 + ارسال نظر
MERSAD33 یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 10:42

خودش باعث مصدومیتش شد خودش خودش خودش

hamidreza یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 11:02

سلام به همه المانیای عزیز. به نظرم اگه این المان امسال با این بازیکنا قهرمان نشه تا 2دوره دیگه هم نمیتونه .چون واقا این نسل المان یک نسل طلایی هستش. امیدوارم که امسال دوم و سوم نشیم و قهرمان شیم

عادل یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 11:49

با mersad33 موافقم... میتونست مصدوم نشه.... نباید پا مینداخت جلو بازیکن ارمنستان... خیلی بد شد... رویس واقعا" آماده بود...

علی بایرنی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:30

از لوکاس باتجربه غافل نشید

محمدرضا اشتایگر یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:50

یه جوری بازی میکرد انگار داره تو فینال جام جهانی بازی میکنه تقصیر خودشم بود ادم تو این جور بازی ها باید مواظب ساق هاش باشه .

مجید یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:01

من تو این دو تا بازی پودولسکی رو خیلی آماده و با انگیزه دیدم شورله هم خیلی با انگیزه هست هر دوشون تو تیم آلمان بهتر از ارسنال و چلسی بازی میکنن

ژرمن یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:25

خودش با نوع دویدنش باعث شد که مصدوم بشه.بسیار ساده و نرم بازی میکنه و این باعث شده که پاهای ضعیفی داشته باشه.ببینید گوتزه از ساق پاهای محکم تری برخورداره زیراکه مشخص وزنه رو فراموش نمیکنه ما مرد می خواهیم در تیم آلمان نه دختر این تیم مردانه آلمانه.رویس خیلی هک بد نشد که مصدوم شد.یک دفاع که در ایتالیا توپ میزنه دعوت شد و جا واسه شورله و گوتزه نیز باز شد.آلمان قهرمان2014

علیرضا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:42

دوستان خودش که دوست نداشت خودشو مصدوم کنه ولی قبول دارم اگر مصدوم شد از روی بی تجربگیش بود تو بازی تو یکی دوتا صحنه دیدم که لام با توجه به مصدومیتش واهمیت کم این بازی از روی تجربه با بازیکن حریف درگیر نمیشد .ولی بهرحال هنوز تو شوک مصدومیت رویسم

Ѝαяcis❥ یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:51

به هر حال مصدوم شده دیگه فرقی نمیکنه کی باعثش بود ..
پودولسکی فوق العاده بود تو این بازی ..
من بیشتر دلم برای خود رویس میسوزه وگرنه جانشینای خوبی براش هست
گناه داره :(((((

آلمان90 یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:16

لوکاس که اومد تو زمین که ترکووووند .... دو پاس گل ویه گل

علیرضا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:17

دوست عزیز طبق معمول من تمام نظرات در تمام پستها را با حوصله وازروی علاقه میخونم تنها کسی که کورکورانه ونه منطقی از پپ حمایت میکنه شما هستی .قبلا هم گفتم که دراینده پپ به فردی منفور در بایرن تبدیل میشه میدونی چرا؟چون به خاطر خودش تمام المانیها وبایرن رو داره نابود میکنه واینجا بایرنه که مهمه وهمین بایرن بدون شک سهم وارزش زیادی در موفقیتهاشو مدیون هوادرانشه به شما هم توصیه میکنم دست از حمایت اسپانیاییها برداری حداقل اینجا نه چون اینجا وبلاگ هوادارن بایرنه بایرنه بایرنه بایرنه بایرنه بایرنه بایرنه بایرنه

mousa یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:55

علیرضا جان شما چرا امیدواری پپ به ادم منفور تبدیل بشه اگه واقعاً طرفدار بایرن هستی باید ارزوی موفقیت بایرن با هر بازیکن یا مربی رو داشته باشی داداش

به قول شما هر چیزی منطقی و به جا

پپ تا وقتی مربی بایرنه باید حمایت بشه به نظر من هر مربی باید بهش فرصت داده بشه

به امید قهرمانی المان

فریبرز یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:58

پولدی میتونه جانشین خوبی باشه واسه رویس. فقط همه امیدواریم دیگه مصدوم ندیم. لو به جای اینکه قدرت تهاجمی تیم رو با آوردن گومز بالا ببره شکودران مصطفی رو آورده که دفاع جانشین داشته باشیم. هم از پپ ناراحتم و هم از لو. اون از پپ که هم میخواد شواینی رو بده هم کروس رو هم مولر رو و به جاشون یه بازیکنای دیگه بگیره و اینم از لو. خداییش فکر نکنین با پپ دشمنی دارم ولی واقعا فروش این بازیکنا ضربه مهلکی بر پیکره بایرن. با این کاراش کم کم دارم فکر میکنم اصلا اومده بایرن که نذاره بایرن به اندازه بارسای چند سال پیشش قوی بشه و اومده بایرن رو ضعیف کنه و دوباره برگرده بارسا من که این طوری فکر میکنم به خدا شاید واقعا مسخره به نظر بیاد ولی آخه مولر، شواینی، کروس آرزوی هر تیم بزرگی هستن و فروششون میتونه چه کمکی به بایرن بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا قراره فابرگاس رو بگیریم؟؟؟؟ فابرگاس خیلی خوبه؟؟؟؟؟ فقط خدا کنه هر اتفاقی که میوفته خیر باشه واسمون همین و بس

Ѝαяcis❥ یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:16

اقا فریبرز این فکرای احمقانه به سر منم میزنه بعضی وقتا !
دلیلشم اینه که خدایی هیچ ادم عاقلی این کارا رو نمیکنه !
نمیدونم پپ چشه شاید افتاب زیاد خورده به سرش مغزشو سوزونده !
موفقیتاش تو بارسا به خاطر بازیکناش بود .. مربی هم نداشتن همونقدر افخار افرینی میکردن
الانم که ضعیف شده به خاطر افت مسیه .. و البته قدرت گرفتن بایرن و رئال و ..
از همون اول با اومدنش مخالف بودم ..
باشگاه های اروپا و جهان رو که از دست دادیم فقط امیدوارم بازیکنا رو نفروشه ..
چون ضرر و اسیبش ابدیه
فقط منتظرم شواینی رو دک کنه ها ..

افن برگ یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:49

رویس جان بمیرم واست...تو اوج فوتبالت چه ضد حالی خوردی و به ماهم زدی

bayerni دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 23:04

از وقتی بازی اش را در برابر آقای مالک توپ طلا 2013 دیدم به حقارت زغال مادرید و بازیکنانش در برابر وی پی بردم تکنیکش ناب و بازیش چشم نواز او صد البته بهتر از بیل و دی ماریا است و ساقهایش طلایی تر از کریس او رویس بود.واقعا رویس متاسفم در حق تو اجحاف زیاد شده بدشانسی هم آوردی

احسان سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 14:46

خیلی از مصدومیتش ناراحتم.رویس محشره.
فرق رویس با پولدی (و همچنین تا حدودی شورله) در اینه که رویس همیشه عالیه و خصوصا در بازیای بزرگ بهتر از همیشه خودش هم بازی میکنه ولی پولدی خیلی پرنوسانه.یه بازی خوبه.یه بازی افتضاح و فاجعه ست.ضمنا بازی با کیسه بوکسی به نام ارمنستان مبنای تحلیلتون در تواناییهای رویس و پولدی نباشه.رویس همیشه تو بازیای مهم گره گشاست.نمونش بازیهای دورتموند با رئال.یا بازی با ایتالیا تو یورو که اومدن رویس و کلوزه کلاس تیم رو بالا برد.امیدوارم پولدی باتجربه تر جایگزینش بشه و اگه جواب نداد تو بازی جای خودشو به شورله بده تو نیمه دوم.به امید قهرمانی آلمان و سلامتی سریع رویس عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد