وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به غیبت رویس و ریبری در جام جهانی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکو رویس شب گذشته در بازی آلمان و ارمنستان آسیب دید و از ترکیب ژرمن‌ها برای جام جهانی بیرون ماند. فرانک ریبری هم از مدت‌‌ها قبل مشکل آسیب‌دیدگی کمر داشت که به همین خاطر فرصت حضور در جام جهانی را از دست داد. در ادامه واکنش ها را به غیبت این دو بازیکن در جام جهانی می خوانید.

 

شکودران،‌ موستافی (جانشین رویس) :

به جای مارکو رویس فراخوانده شدم اما خیلی متأسفم، او فصل بسیار خوبی پشت سر گذاشت و به عنوان یک دوست و هم تیمی‌اش در تیم آلمان برایش آرزوی سلامتی مجدد می‌کنم.

 

واتسکه (مدیر دورتموند) :

مصدومیت رویس ضربه مهلکی بر او بود. به خصوص که از هفته‌ها قبل در بالاترین سطح آمادگی قرار داشت. ما امیدواریم که او هرچه زودتر سلامتی‌اش را کسب کند و در فصل بعد باز هم پرقدرت پیراهن زرد و مشکی دورتموند را به تن کند.

 

مسوت اوزیل (هافبک آلمان) :

متأسفانه لحظه بدی است، نمی‌توان چیزی گفت. فقط می‌توانم بگویم مارکو، سرت را بالا بگیر.

 

لوکاس پودولوسکی (مهاجم آلمان) :

هیچوقت آدم چنین اخباری را دوست ندارد به دیگران بدهد متأسفم و برای مارکو آرزوی سلامتی می‌کنم. به او می‌گویم تلاش کند هرچه سریعت‌ر در میدان حاضر باشد. علاوه بر خودم حتی پسرم نیز ناراحت است. چونکه او طرفدار مارکو است. به او می‌گویم به جایش در برزیل تاخت و تاز خواهیم کرد. 

 

کریستیانو رونالدو (مهاجم پرتغال) :

این دو اتفاق، خبرهای ناراحت‌کننده ای برای هواداران آلمان و فرانسه بود. متأسفانه رویس و ریبری آسیب دیده‌اند و جام جهانی را از دست دادند. آرزو می‌کنم هرچه زودتر سلامتی خود را کسب کنید.

 

گری‌لینه‌کر (کاپیتان اسبق انگلیس) :

نمی‌دانم چرا همیشه برای آلمانی‌ها از اینجور اتفاقات قبل از جام جهانی رخ می‌دهد.

 

کریستوف متسلدر (مدافع اسبق آلمان) :

این دو مصدومیت اخبار بدی برای فوتبال آلمان و فرانسه بود، خیلی تلخ است فقط به عنوان یک ملی‌پوش سابق آرزوی شفا و بهبودی سریع دارم.

 

دیرک نویتسکی (ستاره بسکتبال آلمان در لیگ حرفه‌ای آمریکا) :

رویس از جام جهانی واقعاً خارج شد؟ خدای من از این تلخ‌تر دیگر ممکن نیست.

 

زابینه لیچکی (قهرمان تنیس ویمبلدون بانوان آلمان) :

باورم نمی‌شود خیلی متأسفم که بازیکن بزرگی مثل رویس جام جهانی را از دست داد.

 

فلیکس لوخ (قهرمان المپیک) :

واقعاً باور نمی‌کنم! هرچه به ذهنم فشار می‌آورم نمی‌توانم از شدت ناراحتی کلامی بر زبان بیاورم.

 

فلیکس اشتورم (بوکسور) :

فقط می‌گویم خیلی خیلی متأسفم.

نظرات 7 + ارسال نظر
tarafdar شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 21:47

تنها چیزی که میتونه ما و خود رویس رو ازین ناراحتی بیرون بکشه حضور در فینال هست
فرصت تجربه یه جام دیگه رو داره اما میتونست این روزا ستاره بشهامیدوارم پودولسکی رو حرفش مصر باشه

جاوید شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 21:49 http://footballi-pictures.mihanblog.com

منم اصلا باورم نمیشه

افن برگ شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 23:16

جای دوتا عشق تو جام خالیه

khashayar شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 23:19

اینا همه قسمته.... من به قسمت خیلی اعتقاد دارم.... این جور اتفاقا مثل فینال 99 قسمتی هستند.... من بعد از فینال 99 مطمئن بودم قسمت اینه که بایرن انتقام بگیره... کلا آلمان ها در طول تاریخ بیشتر انتقام گرفتن(منچستر-بارسا-مارادونا-انگلیس-جنگ جهانی و ....)----بعد از اینکه بالاک 4 سال پیش مصدوم شد من مطمئن بودم با این تیم جوان قهرمان نمیشه.... الان هم مطمئنم که قسمته که پودولسکی یا شورله سمت راست بازی کنن..
به قهرمانی آلمان هم مطمئن باشید

آلمان90 یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 01:01

"Mannschaft" .... یعنی تیم

ARMAN یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 01:43

مرسی خشایار از کامنتت
با اینکه رویس به معنای واقعی کلمه یه تیم بود و هنوزم از مصدومیتش داغونم اما داشتن مولر گوتزه شورله کروس اوزیل و حتی پودولسکی و کلوزه هم آرزوی هر تیمیه.
این مشخصه ی سیستم بازیه تیم آلمانه که همیشه و تحت هر شرایطی تو تورنمنت ها حداقل جزء هشت یا چهار تیم اول هستش. اما امسال اوضاع خیلی بهتره.
من امیدوارم چون با اینکه خیلی از ستاره هامون مصدوم شدن اما بازم کلی ستاره داریم. تو ترکیب اصلی تیم 7 تا از بازیکنای بایرن هستن که سالهاست با هم همبازین، و کاملا با هم هماهنگن، پارسال هم قهرمان اروپا شدن.
درسته خیلی به یواخیم لو انتقاد میشه اما یواخیم لو تا حالا نسبتا موفق بوده و اتفاقا باتجربه تر هم شده بازیکنا هم با تفکراتش آشنان. با نقاط ضعف و قوت سیستم یوپ هاینکس و کلوپ و گواردیولا کاملا آشناست و ازشون درس گرفته. در ضمن این فقط لو نیست که تاکتیک های تیمی رو مشخص می کنه بلکه یه تیم قوی شامل آنالیزور های حرفه ای هم کنار تیم هستند.
آلمان ها همیشه وقتی زخم می خورن خطرناک تر میشن، مطمئنم اگه آلمان بدشانسی نیاره قهرمانه.

علیرضا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:54

بین همه واکنش ها با این جمله خیلی حال کردم پودولسکی:علاوه بر خودم حتی پسرم نیز ناراحت است. چونکه او طرفدار مارکو است. به او می‌گویم به جایش در برزیل تاخت و تاز خواهیم کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد