وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی:‌ شرایط آلمان بهتر خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لژیونر آلمانی عضو تیم آرسنال انگلیس گفت شرایط تیم ملی آلمان بهتر خواهد شد.


شب گذشته پس از پیروزی 6 بر یک آلمان مقابل ارمنستان لوکاس پودولسکی اظهار داشت: خوشبختانه همانگونه که فکر می‌کردیم بازی خوبی از طرف تیم ملی ارائه شد. اکنون در شرایط خوبی قرار گرفته‌ایم اما اطمینان داریم در زمان محدود باقیمانده با ادامه تمرینات باز هم چهره بهتری در جام جهانی به خود خواهیم گرفت. در تیم ملی آلمان پتانسیل زیادی نهفته شده است رقبا در جام جهانی  مطمئنا آلمانی قوی‌تر خواهند دید. ما دقیقا مطابق برنامه پیش می‌رویم و تا اولین بازی‌مان که مقابل پرتغال خواهد بود صد درصد آماده خواهیم شد.
فیلیپ لام نیز پس از این دیدار اظهار داشت: بازی گروهی منظمی مقابل ارمنستان ارائه کردیم اما فکر می‌کنم هنوز یکسری چیزهای کوچک باقی مانده که باید انجام دهیم. پس از این بازی می‌توانیم راضی باشیم که با بردی پرگل و روحیه‌بخش به کشور میزبان جام جهانی سفر می‌کنیم. همه دیدند که بازیکنان چطور با جان و دل تمام توان خود را گذاشتند و این برد کسب شد. اما همه ما می‌دانیم خیلی بیشتر از این می‌توانیم در جام جهانی نمایش دهیم. احساس می‌کنم هیچ مشکلی ندارم کاملا آماده هستم و می‌توانم با چند روز تمرین دیگر کاملا با تیم ملی هماهنگ شوم. از طرف خودم به هواداران می‌گویم جای نگرانی وجود ندارد.
متس هوملس هم پس از برد 6 بر یک ژرمن‌ها مقابل ارمنستان گفت: دقیقا به آنچه پیش‌بینی می‌شد تیم ملی برابر ارمنستان دست یافت. ما 6 گل زدیم و موقعیت گل دیگر هم کسب کردیم. باید تمرکز کافی داشته باشیم تا از همه موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
amin شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 20:25

دوستان میشه بگین کیا تو ترکیب المان بودن.منظورم مصدوماس شوینی لام خدیرا نویر ممنون

مــــهــــــرداد شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 23:55

امین عزیز فقط نوئربازی نکردبقیه همه بازی کردن.

دربازی دیشب پودولسکی واوزیل خیلی امیدوارمون کردن پودولسکی یه گل زد

و3پاس گل دادواوزیلم خیلی خوب پخش میکرد وکناره هارو رامی انداخت.

ژرمن یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 13:29

پولدی عالیه.هم محکم بازی میکنه هم موقعیت هارو کمتر از دست میده و خیلی هم سریع.رویس خودش با نوع دویدنش باعث شد که مصدوم بشه.بسیار ساده و نرم بازی میکنه و این باعث شده که پاهای ضعیفی داشته باشه.ببینید گوتزه از ساق پاهای محکم تری برخورداره زیراکه مشخص وزنه رو فراموش نمیکنه ما مرد می خواهیم در تیم آلمان نه دختر این تیم مردانه آلمانه.رویس خیلی هک بد نشد که مصدوم شد.یک دفاع که در ایتالیا توپ میزنه دعوت شد و جا واسه شورله و گوتزه نیز باز شد.آلمان قهرمان2014

amin یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 14:20

مرسی مهرداد جون از توضیحات کاملت.منم خوشحالو امیدوار شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد