وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوگی لوو: اگر در دور گروهی جام جهانی حذف شویم، تغییرات ضروری خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو طی اظهاراتی اعلام کرده اگر آلمان نتواند در جام جهانی پیش رو، از گروه خود صعود کند، اخراج او حتمی خواهد بود.

به گزارش ESPN، آلمان یکی از مدعیان قهرمانی در برزیل به شمار می رود، ولی در جریان دوران آماده سازی اش، با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کرده و با قرار گرفتن در کنار پرتغال، غنا و آمریکا، مسابقات سختی پیش روی خود می بیند، چون از نظر کریستیانو رونالدو، این گروه، قوی ترین گروه رقابت ها است.

لوو بعد از جام جهانی 2006، از دستیاری یورگن کلینزمن، به سرمربیگری آلمان ها رسید و بعد از رساندن آنها به فینال یورو 2008 و نیمه نهایی جام جهانی 2010 و یورو 2012، به شخصیت محبوبی در این کشور بدل شده، ولی به خاطر نگرانی های موجود در عدم کامیابی مانشافت در برزیل، اخیرا تحت فشار رسانه ها قرار گرفته است.

وبسایت فنی-تاکتیکی آلمانی به نام Spielverlagerung، در بررسی تیم ملی آلمان ورژن 2014 اعلام کرده داستان یواخیم لوو هم می تواند همانند برتی فوکس شود که توانست ژرمن ها را در یورو 96 به قهرمانی برساند، ولی دو سال بعد در جام جهانی 1998 فرانسه با حذف آلمان در فرانسه در دور یک چهارم نهایی، از سمت خود استعفا کرد. این وبسایت ابراز داشته لوو جام جهانی سختی پیش رو دارد، چون قهرمانی به نام بازیکنان تمام خواهد شد و هر اشتباه کوچکی در این راه، به حساب سرمربی نوشته خواهد شد. پوشش رسانه ای در مورد کمپ تیم ملی هم نمونه کوچکی از مدل بزرگ تر آن در آینده نزدیک است.

یوگی لو، که قراردادش را تا 2016 تمدید کرده است، در مورد انتقادات موجود در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد باید بتواند اعتماد منتقدین را جلب کند: "من با فدراسیون قرارداد دارم، ولی می دانم که همیشه با توجه به عملکرد تیم ملی در مورد سرمربی آن قضاوت خواهد شد. اگر در دور گروهی از مسابقات حذف شویم، تغییرات ضروری خواهد بود. با این حال، نگران اما و اگرها نیستم. این که برای من چه رخ می دهد، مهم نیست. نه بازیکنان و نه من، در این مورد فکر نمی کنیم. همه تمرکز کرده ایم. این که بعد از جام جهانی، چه خواهد شد، باید منتظر شویم و ببینیم."

گفتنی است لوو اذعان داشت اگر آلمان ها قهرمان جهان شوند، در سمت خود باقی خواهد ماند.

نظرات 5 + ارسال نظر
MERSAD33 شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 14:59

جون مادراتون نفوس بد ندین دیگه!!!! ینی الان اوضاع آلمان جوریه که از گروهش نمیتونه صعود کنه؟؟؟؟ خنده داره!!!

افن برگ شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 15:59

یوگی جان هیچ معلومه چی دلری میگی؟؟ما میگیم قهرمانی میخوایم تومیگی....

ژرمن شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 17:27

ایتالیا/اسپانیا /آرژانتین و انگلیس شاید از گروهشان صعود نکنند ولی المان صاحب فوتبال و قدرت فوتباله حذفش از محالاته.ما ابرقدرت فوتبال جهان خواهیم شد.انها که صعود نمیکنند دلیلش اینه که سابقه حذف دارند.المان در بدترین حالتش 8 تیم میاد بالا .بنابراین منتطر آتیش بازی ژرمن ها هستیم

فرشته شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 20:53

یعنی چی باید صعود کنیم،این حرفا چیه که لو میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Ѝαяcis❥ شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 22:18

خب ازش پرسیدن اونم گفت اخراجم فقط در صورتیه که از گروهمونم صعود نکنیم !
یعنی عمرا اخراج نمیشه :)
فقط اگر کلوپ بیاد جاش میذارم بره !
وگرنه کیو میخوان بیارن ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد