وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خوشحالی کلوزه از رکورد‌شکنی برای آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران، میرسلاو کلوزه با گلزنی برابر ارمنستان توانست رکوردار گلزنی در تیم ملی کشورش شود.  
آلمان شب گذشته موفق شد با نتیجه پر گل 6 بر یک ارمنستان را شکست دهد. میرسلاو کلوزه در این دیدار موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند تا رکورد گلزنی در تیم ملی این کشور را به نام خود ثبت کند. کلوزه با گلزنی در دیدار برابر ارمنستان تعداد گل‌های زده خود در تیم ملی آلمان را به عدد 69 رساند و با پشت سر گذاشتن گرد مولر به تنهایی رکورددار گلزنی در تیم ملی آلمان شد.

میرسلاو کلوزه پس از پایان مسابقه درباره رکوردشکنی در تیم ملی آلمان گفت: "این رکورد برای من مهم است اما مهم تر از این رسیدن به فرم ایده‌آل برای جام‌جهانی است که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم. البته می‌خواهم همیشه بازی و به تیم کمک کنم. فکر می‌کنم به تدریج همانطور که مشخص بود به فرم ایده‌آل خود نزدیک می‌شوم."

کلوزه اولین بار در سال 2001 در بازی مقابل آلبانی برای آلمان به میدان رفت و در همان دیدار نیز موفق به زدن اولین گل ملی خود شد. او هم اکنون 132 بازی ملی در کارنامه دارد.

او همچنین با زدن یک گل در جام‌جهانی 2014 می‌تواند با رکورد رونالدوی برزیلی در تعداد گل زده در جام‌جهانی برابری کند. کلوزه در حال حاضر 14 گل ملی در کارنامه خود دارد. این در حالی است که رونالدو 15 بار در جام جهانی گلزنی کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
ژرمن شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 17:23

تو تکی میرو .سالار حداقل 3 گل خواهی زد در برزیل.ما نباید نگران باشیم.فرانسه باید نگران باشه که ریبری رو از دست داده ودر یک هشتم به آلمان میخوره و حذف میشه صد در صد.آلمان در پست رویس بازیکن زیاد داره.شکوردان خوبه دعوا شده.در ضمن برزیل روبروی صربستان حرفی واسه گفتن نداشت این برزیل روبروی آلمان در نیمه نهایی زانو میزنه ما با آرژانتین یا اسپانیا فینال رو برگزار خواهیم کرد.اگر اسپانیا باشه که 3 تا میزنیمش و اگر ارژانتین باشه فینال نود ونتیجه شتکرار میشه.

آرین دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 21:55

عشق است میروسلاو......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد