وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیور کان: فشار بر نویر افزایش می‌یابد؛ مانوئل با اعتماد به نفس است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان اسبق آلمان معتقد است روز به روز فشار کار بر مانوئل نویر به خاطر شروع تمرینات آماده‌سازی برای جام جهانی افزایش می‌یابد.


اولیور کان در گفت‌وگو با سایت ورزش آلمان در رابطه با مانوئل نویر دروازه‌بان تیم‌ملی ژرمن‌ها نظرات انتقادی بیان کرد.

وی گفت: زمانی می‌رسد که دوره آزمایشی و تمرینات به پایان می‌رسد که در آن حالت یواخیم لو و تیمش باید مطمئن باشند. تحت این شرایط نویر هم باید اطمینان خاطر کافی داشته باشد اما اکنون می‌بینیم  او تازه شروع به تمرینات تیمی کرده است. ما مسابقه اول با پرتقال رادر جام جهانی پیش رو داریم و دروازه‌بان با کلاس‌مان، تا آن روز تنها چند روز تمرین کرده است. این زمان برای او کافی نیست.

او که به عنوان کارشناس با شبکه تلویزیونی ز.د.اف ادامه داد: متاسفانه روز به روز فشار کار بر مانوئل بیشتر می‌شود، فشار نه از این بابت که تورنمنتی مهم از راه می‌رسد بلکه فشار از این جهت که آیا بدن او آمادگی کافی دارد یا خیر.

به اعتقاد دروازه‌بان بزرگ اسبق ژرمن‌ها هم‌اکنون با توجه به مصدومیتی که برای نویر پیش آمد، شرایط دشواری ایجاد شد. وی  در عین حال اظهار امیدواری کرد: نویر هرچه سریع‌تر پس از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت در فاصله محدود تا شروع مسابقات کاملا آماده شود.

کان در پایان مصاحبه‌اش حتی به گلر بایرنی نیز روحیه هم داد و  گفت: فکر نکنم برای گلر با کلاسی مثل او عدم حضورش در چند مسابقه تدارکاتی مشکل‌ساز باشد. مانوئل تجربه کافی دارد و می‌تواند با اعتماد به نفس از دروازه تیم‌ملی مراقبت کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
kahn جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 17:59 http://gshivdeu

tanha kasi b eshghesg 19sale bayeri am doset daram kahn

مجید جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 20:10

دوست من منم اگربافوتبال اشنا شدم بخاطربازی ۱۲سال پیش بایرن ولیورپول بودبا دروازبانی الی کان عاشقش شدم وتا الان بایرنی مثل دیگران حذب بادنبودم ومتعصب ومحکم ازنظرمن نویربهترینه وحتما میتونه گلرجام جهانی باشد

وثوق شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 00:17

هر حرفی سلطان بزنه درسته حتما حالیشه که داره میگه درود بر کان مقتدر

Ѝαяcis❥ شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 11:56

نفسین 2 تاتون :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد