وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار آلمان - ارمنستان

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار دوستانه تیم ملی آلمان - تیم ملی ارمنستان پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 23:15

نظرات 11 + ارسال نظر
hamed جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 00:32

سلام دوستان!چند وقت پیش یه نظر در مورد سایت داده بودم و کلی از سرعت سایت انتقاد کرده بودم.همون شب با آقا امیر حسین مدیر خوب سایت چت کردم و ایشون هم بهم گفتند که مشکلی داشتند و سعی می کنن سایت رو سریعتر به روز رسانی کنند.
امروز واقعا شگفت زده شدم!
هر موقع که اومدم سایت خبرای تازه بودش.حتی اینم بگم که با سایت های دیگه ی ورزشی هم چک کردم دیدم واقعا سرعت این جا بالاتره و اونا هنوز آپ نشده بودند.
در ضمن یک نگاه هم به تعداد نویسنده های سایت بندازین و خبرای همشون رو جمع کنین ببینین چند درصد از خبرای امیرحسین میشه.الآن چند ساله امیرحسین(تقریبا)به تنهایی داره سایت رو جمع میکنه
خیلی با مرام و مشتیه این بشر!
به افتخارش که واقعا رو دست نداره لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییک!

papa جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 00:32

آره ما میایم قبل جام جهانی از آرژانتین تو بازی دوستانه میبازیم بعد تو جام جهانی آرژآنتین و طرفداراشو افسرده میکنیم
در ضمن تو سایت شبکه ورزش نوشته بازیو نشون میده

mohammad جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 02:32 http://transfermarkt.com

بچه ها سلام هرکی طرفدار ماریو گوتزه است لایک بده

sajjad جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 09:14

با سلام به مدیران سایت
آقا چرا این نظرات رو بدون چک کردن ثبت میکنید؟
کم مونده اینجا فیلم پورنو بازی کنن!!!
اینجا وبلاگ بایرن،پپ هم مربی بایرن،من طرفدار بایرنم و آبدارچی این تیمم رو هم دوست دارم چ برسه به پپ....
هر کی طرفدار نفر خاصی هس بهتره بره سراغ ی ورزش انفرادی...
ضمناً هر مربی حق داره بازیکنان مورد نظرش رو بیاره ب تیم تا بتونه نتیجه بگیره،،، من خودم اگ مربی بایرن بودم با حفظ نفرات فعلی و بیرون انداختن بواتنگ، رافینیا و پیزارو، و خریدن گینتر و سورگ و شورله بایرن رو تقویت میکردم، ولی فعلاً ک پپ مربی تیممون هس و قابل احترام،

khashayar جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 10:24

واقعا کم تر از 5 تا انتظار ندارم

این بازی رو هم گذاشتن برای تقویت روحیه... پس حتما هجومی بازی میکنن و باید حداقل 6تا بزنن

19 جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 13:01 http://transfermarkt.com

بچه ها به نظرتون گوتزه این بازی تو هست

bayern 84 جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 13:54

من هم با سجاد موافقم ..ممنون سجاد جان

sajjad جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 14:53

خواهش میکنم بایرن84
ایشالا موفق باشید

MERSAD33 جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 21:32

امیدوارم که ارمنستانو با یه نتیجه عالی شکست بدیم تا یه نتیجه روحیه بخش واسه ما به وجود بیاد!!!

Matthaus جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 23:57

ارمنستان 1 - آلمان 0

sajjad شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 01:08

آقا یا خانم matthausخییییییلی حالت بد
ارمنستان 1 گل زد ولی 6 تا گل خورد و شیش تایی شد
چقد توهم زدی، آلمان ب ارمنستان ببازه؟ واقعا باید بستری شی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد