وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - ارمنستان؛ آخرین دیدار تدارکاتی ژرمنها پیش از سفر به برزیل

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژرمن ها در آخرین مصاف تدارکاتی خود قبل از سفر به سرزمین فوتبال یعنی برزیل با ارمنستان مصاف خواهند داد؛ مصافی که سرمربی آلمان ها امید زیادی دارد تا باعث شود تیمش بار دیگر به روند برد برگردد.

آلمان در دو بازی تدارکاتی قبلی خودش به دو تساوی در مقابل لهستان (0-0) و کامرون (2-2) دست یافت.

بازی با ارمنستان اولین دیدار آلمان بعد از انتخاب 23 بازیکن نهایی می باشد و از آن جا که ارمنستان جزء تیم های قدرتمند نیست احتمالا بازی آسانی در پیش روی مردان لو خواهد بود.

در آن سو هم ارمنستان بعد از دیدار با الجزایر -دیگر تیم حاضر در جام جهانی- این بار در صدد محک زدن دیگر تیم حاضر در جام جهانی می باشد.

در حالیکه اکثر تیم ها بازی با کشورهای امریکایی را خصوصا در زمین آنها، برای آشنایی بیشتر با آب و هوای برزیل را در نظر گرفتند اما آلمان همچنان بازیهای خود را در خانه انجام می دهد؛ چرا که یواخیم لو معتقد است که تیمش به راحتی می تواند با شرایط برزیل تطابق یابد: "ما اطلاعات زیادی در مورد شرایط برزیل در دست داریم. ما به زودی به برزیل خواهیم رفت و تمریناتمان را یا در گرما یا در زمان بازیهایمان ادامه خواهیم داد."

لو تقریبا با تیم اصلی اش در بازی برابر کامرون وارد میدان شد و گویا در برابر ارمنستان هم تیم اصلی آلمان که این بار کلوزه، شواینی و لام را هم در خود دارد وارد میدان می شود، سه بازیکنی که افتخارات باشگاهی زیادی کسب کرده اند اما در رده ی ملی هنوز به مقام قابل توجهی نرسیده اند: "باستین و فیلیپ با بایرن به تمامی افتحارات رسیده اند. آن ها بیش از 100 بازی ملی در کارنامه دارند و جزء بازیکنان مهم آلمان هستند. ما امیدواریم تا جام جهانی، تنها جای خالی افتخارات این دو را کسب نماییم."

آلمان ها تا کنون دو بار با ارمنستان بازی کرده اند که هر دو بازی به انتخابی جام جهانی 1998 بر میگردد که در خاک آلمان، این تیم 4-0 ارمنستان را برد و در خانه ارمنستان هم موفق شد5-1 به پیروزی برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عادل جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 19:28

لهستان (0-0) و کامرون (2-2) بازی با ارمنستان (4-4)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد