وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو : نویر برای اولین دیدار جام جهانی برزیل آماده خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آلمان معتقد است، تیم تحت هدایت وی به خوبی می تواند مرد سال فوتبال جهان را در بازی رو در روی آلمان و پرتغال در جام جهانی مهار کند.

وی معتقد است که در بازی پیش رو درچهارچوب رقابت های تابستانه جام جهانی آلمان موفق خواهد شد رونالدو را از جریان بازی خارج کند.

تیم ملی فوتبال آلمان که در گروه G رقابت ها با غنا، آمریکا و پرتغال هم گروه است، روز 26 خرداد ماه در نخستین بازی خود به مصاف شاگردان پائولو بنتو خواهد رفت.

سرمربی 54 ساله آلمان ادامه داد: "پرتغال تیم بزرگی است و کریس رونالدو بازیکنی شگفت انگیز؛ اما آلمان  بازیکنان فوق العاده ای دارد و ما برای مهار وی تاکتیک های خاص خود را خواهیم داشت."

لو همچنین از برنامه ها و اخبار ترکیب ثابت تیمش برای آخرین بازی دوستانه پیش از آغاز جام جهانی، در برابر ارمنستان خبر داد و تصریح کرد: "ما مخصوصا ارمنستان را برای بازی دوستانه انتخاب کردیم چرا که سبک و تاکتیک ضد حملات آنها شباهت زیادی به پرتغال دارد. در این بازی نیز رومن وایدنفلر درون دروازه قرار خواهد گرفت و نویر قطعا برای بازی آغازین ما در برابر پرتغال آماده خواهد شد."

لو صحبت هایش را در مورد وضعیت لام و شواین اشتایگر اینگونه ادامه داد: "این دو بازیکن نیز در این بازی دوستانه فرصت پیدا خواهند کرد. لام و شواین اشتایگر در روزهای گذشته تمرینات خود را به صورت اختصاصی ادامه داده اند."

نظرات 1 + ارسال نظر
hamed جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 00:21

نویر که سلطانه و بهترین گلر این تورنمنت بی شک.حتی به نظر من از الیور کان هم کاملتره.
یه سوالی چند وقته برام پیش اومده:
چرا مانوئل نویر کاپیتان سوم بایرنه؟
مثلا تو بازی با دورتموند که بعد از فیلیپ لام کاپیتان شد،مولر و روبن و ریبری و کروس سابقه شون از نویر بیشتر بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد