وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میشائیل رشکه نخستین مدیر فنی بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشائیل رشکه به عنوان مدیر فنی از لورکوزن جدا شده و به بایرن مونیخ پیوست. جذب این مربی 56 ساله با درخواست ماتیاس سامر صورت پذیرفت و رشکه از اول جولای، کار خود در بایرن را آغاز می کند.

رشکه به عنوان اولین مدیر فنی بایرن، قرار است سامر را در مورد مسئولیت هایی از قبیل رسیدگی به مسائل تیم بزرگسالان، جوانان، کشف استعداد و نقل و انتقال بازیکنان، یاری رساند.

ماتیاس سامر در مورد رشکه که سابقه 35 سال فعالیت در بوندسلیگا دارد گفت: من خیلی خوشحالم که ما با جذب میشائیل رشکه، که من از مدت ها قبل او را می شناسم و ارزش بالایی برای او قائلم، تیم خود را تقویت کردیم. این خواسته ی صریح من بود که این سمت جدید در بایرن ایجاد شده و مسئولیت آن به رشکه سپرده شود. ما به استقبال فردی شایسته و متخصص می رویم و من خود را برای کار با او آماده می کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
وثوق جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 10:29

مبارکا باد

آرین دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 21:36

اگه سرمربی بشه مطمعنا از گواردیولا بهتر عمل می کنه حداقلش اینه که بازیکنای خوبمونو از دست نمیدیم تا به جاش چرت و پرت های بارسا بیان تازه این کچل لباس مارو که بهترین بود مثل بارسا کرد ولی حیف که سر مربی نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد