وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: برزیل شانس نخست قهرمانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،جام جهانی 2014 برزیل 12 روز دیگر با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه "کورینتیانس" شهر سائوپائولو آغاز می‌شود.  
یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در گفت و گو با سایت فیفا، گفت: آلمان قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل است، چرا که تیم خوبی داریم، اما درباره تیمی که بیشترین شانس را دارد باید بگویم آن تیم برزیل است که از مزیت میزبانی بهره می‌برد. آنها در جام کنفدراسیون‌ها توانستند نشان دهند که چه تیم خوبی هستند. تیم‌های دیگری مثل ما پس از برزیل شانس قهرمانی دارند.

سرمربی تیم ملی آلمان درباره انتظارات از تیمش برای قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: در چند هفته‌ و چند ماه گذشته انتظارات زیادی از تیمم حس کردم. در جام جهانی باید انتظارات از تیم ما معقول باشد. ما شانس نخست قهرمانی نیستیم، بلکه مثل خیلی‌های دیگر امیدوار هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم و نتایج خوبی را کسب کنیم. قطعا ما برای کسب نتایج خوب به برزیل خواهیم رفت، اما دوست ندارم درباره قهرمانی صحبتی کنم.

تیم ملی آلمان فردا (یکشنبه) در دیداری دوستانه برابر کامرون به میدان خواهد رفت. یوآخیم لوو پس از این دیدار قرار است فهرست نهایی آلمان برای جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کند.

یوآخیم لوو در ادامه گفت: جام جهانی برای ما از روز یکشنبه آغاز می‌شود. خوشحالم که پس از مدت‌ها می‌توانم تغییراتی که در تیمم ایجاد کرده‌ام را در یک دیداری دوستانه ببینم. بازی با کامران برای ما اهمیت زیادی دارد.

رومن وایدن فلر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان برابر کامرون خواهد بود، چرا که مانوئل نویر به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

سرمربی تیم ملی آلمان درباره حضور وایدن فلر در زمین ، گفت: او دروازه‌بان قدرتمند و خوبی است و تاثیر خوبی بر روی تیم دارد. من از ویژگی‌های او کاملا آگاه هستم و می‌دانم که می‌تواند جای نویر را برابر کامرون به خوبی پر کند.

نظرات 14 + ارسال نظر
سوپر مانو شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 11:26

این باز روحیشو باخت
ضد بایرن تو یکی زر نزن تو رو خدا
ماکه اخر نفهمیدیم طرفدار کی هستی؟
نه جون من با خودت چند چندی؟
اخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

narsis شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 11:56

روحیشو نباخته از زرنگیشه !
اریاییه و زرنگ بازیش ! ;)

فریبرز شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 11:58

واقعا اگه لام نرسه کی قراره جانشینش بشه؟؟؟؟ حالا خدایی ناکرده اگه نویر نرسه وایدنفلر خیلی خوبه. حداقل اینه که اگه چند تا بازی اول هم نتونه نویر بازی کنه وایدنفلر جانشین قابلیه واسه نویر ولی خداییش هیچ بازیکنی نداریم جای لام بذاریم. به نظرم امسال همش تو دور بدشانسی هستیم. اون از مصدومیت تیاگو دقیقا قبل از بازی حساس با رئال و مصدومیت بازیکنای دیگه تو طول فصل و اینم از شروع جام جهانی و مصدومیت گومز، گوندوگان، شواینی، لام، نویر، خدیرا که البته شواینی و خدیرا که میرسن ولی لام هنوز معلوم نیست و گوندگوگان و گومز که اصلا جزو فهرست اسامی جام جهانی نیستن. اگه ماریو گومز و ایلکای گوندوگان مصدوم نمیشدن و لام هم مصدومیتی نداشت و همه بودن مطمئن بودم قهرمانی به آلمان میرسه بدون شک ولی با نبود گومز و گوندوگان و مصدومیت لام (البته امیدوارم که برسه) واقعا تو قهرمانی آلمان شک و تردید دارم. واقعا اگه با این نسل طلایی نتونیم قهرمان جهان بشیم پس کی قراره قهرمان بشیم؟؟؟ ولی از یه نظر هم خوشحالم چون میدونم اگه لو خدایی ناکرده نتونه آلمان رو قهرمان جهان کنه حتما میره و یه جانشین خوب واسش میارن. به امید قهرمانی جهان توسط آلمان با درخشش ستاره هایی همچون، مولر، اوزیل، گوتزه، رویس، کروس و بقیه بازیکنا. به نظر من که توانایی قهرمان شدن رو داریم ولی باید تلاش کنیم. ترکیب اوزیل و گوتزه و رویس واقعا شگفت انگیزه

MERSAD33 شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 12:13

آقای ضد بایرن گیریم تو نیمه نهایی برزیل و اسپانیا خوردن به هم اونوقت میخوای چیکار کنی؟؟؟ طرفدار کدوم تیم هستی که واسه خودش سایت نداره هی میپری اینور اونور؟

مصطفی شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 12:23

این الان شده طرفدار برزیل و اسپانیا ،تا چند روز پیش میگفت آلمان بعدش شد پرتغال .
خدا همه بیماران روانی رو شفا بده بگو آمین

دانیال4477 شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 12:43

بابا بچه چرا هی میزنین تو ذوق بچه؟ ضد بایرن جان تو از همون اولم باید میومدی پیش خودم دردول میکردی فقط لب تر کن به اندازه ی تمام تیمایی که دوس داری واست از همه تیما میگم مقاله بزارن چون از همشون خوشت میاد به مدیر میگم از باشگاهی تا ملی از لیگ بوندس تا سر ا از فرانسه تا جزیره هر کدوم که تو گفتی مقالشو میزاریم تا دیگه بت نگن به تو چه باشه؟ حالا هم گریه نکن

ههههه

نوید شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 15:04

باز مثل گذشته تیم های دیگر رو مدعی معرفی کرد.کمی از اسکولاری یاد بگیر که گفته مرحله دوم هلند رو می بریم بعد ایتالیا بعدش المان و در فینال با آرژانتین بازی می کنیم و ششمین قهرمانی رو بدست میاریم.خجالت بکش اقای لو.این تیم دست من باشه تا 4 تیم میبرمش.

MERSAD33 شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 15:42

معلوم شد ضد بایرن طرفدار کدوم تیمه!!! پورتوی پرتغال و تیم ملی پرتغال!! میبینم چرا میاد اینجا نظر میده؟ واسه اینه که نه پورتو نه پرتغال هیچ جایی واسه تبادل نظر ندارن!!

مصطفی شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 17:12

پرتغال از گروهی دوزار نمیارزید دوم اومد بالا حالا چطوری سوئد رو برد خدا میدونه اما همون سوئد هم مالی نیست بعدش حالا که اینطوری شده به عنوان مدعی مطرح میشه ، بابا پرتغال از تیم بوسنی و سوییس و بلژیک هم کمتره چه برسه به آلمان .

این یارو تو عرض یه نصف روز از تیم اسپانیا و برزیل به سمت پرتغال و بعدش بازی زیبا تغییر جهت داد. فقط خدا حال و روزشو میدونه چطوریه ، داش خودتو به روانپزشک نشون بده نکن این کارو . ما هیچی دوروبریات چی میکشن از دستت.

tonitiger شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 17:13

ضد بایرن ، ضد بایرن باش
ولی ضد المان نباش رونالدوتون گفته بود اومیدوارم هیچوقت مقابل المان بازی نکنم

ما تا کی باید از شما ببریم ؟ امسال هم که سوراختون رو 10 برابر خواهیم کرد

طرفدارای رئال و پرتغال رویی دارن که نگو خیلی پر رو هستن از همه شون به عنوان طرفدار فوتبال متنفرم ، خارج از دنیای فوتبال همه مثل برادرم هستن
ولی شما ها خیلی پر رو هستین

وقتی میبازین همیشه میگید (داور طرق شما بود ، بازیکنان ما مصدوم بودن ، شانسی بردید)
جمع کنید بابا بساتتون رو
من تو عمرم نرفتم تو سایت رئالی ها و پرتغالی ها نمیدونم شما تو این سایت دقیقا چه غلتی میکنید ؟

ضد بایرن شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 18:50

چرا نظرات من که بدون توهین به کسیه سریع پاک میشه بعد طرف فحش به همه کس ما میده پاک نمی شه؟
من عاشق فوتبال زیبام یعنی بازی پرتغال بازی رونالدو بازی تیم ملی آلمان
tonitiger غلطی نه غلتی

پ.ط شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 19:38

دست لو درد نکنه!
واقعا که!
همه میگن این المان میتونه قهرمان بشه اونوقت لو میگه ما دنبال نتایج خوبیم!!!
نتایج خوب حتما همون میمه نهاییه دیگه حتما؟
فک کنم تنها کسی که فکر میکنه جام نمیاره همین لو هست!
نمیدونم چی بگم!

آرین علی یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 09:07

2235566

آلمان پادشاه فوتبال یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 14:34

لو میخاد فشارو از آلمان کم کنه به نظرم آلمان اسپانیا و برزیل شانسهای مسلم قهرمانی هستن بعدش آرژانتین و ایتالیا ولی فکرشو نمیتونم بکنم تیمهایی مثل فرانسه انگلیس و هلند قهرمان بشن خیلی ضعیف شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد