وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیپی: این آلمان مثل ایتالیای ۲۰۰۶ شانس قهرمانی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسبق آتزوری‌ یکبار دیگر تاکید کرد آلمان بخت قهرمانی در جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ را دارد.


مارچلو لیپی در چند هفته گذشته هر گاه که با رسانه‌ها در مورد جام جهانی برزیل صحبت کرده، از تیم ملی آلمان به عنوان بخت جدی قهرمانی یادکرده است.

وی روز گذشته نیز یکبار دیگر بر نظریه خود تاکید کرد. لیپی که به عنوان سرمربی تیم چینی گوانگژو کار می‌کند، از اردوی آماده‌سازی تیم کشورش معروف به «آتزوری» در فلورانس دیدن کرد.

مربی که در جام جهانی 2006  لاجوردی‌پوشان را به مقام قهرمانی رساند، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل بر این باور هستم که آلمان می‌تواند فاتح جام شود. این تیم با توجه به حواشی، شباهت‌هایی به تیمی دارد که من سال 2006 به مقام قهرمانی رساندم. او باور دارد برزیل میزبان جام نیز از جمله مدعیان کسب قهرمانی است.

جام جهانی از تاریخ 23 خرداد با 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی آغاز خواهد شد.

نظرات 8 + ارسال نظر
نوید شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 09:46

متوجه نیستم از چه شباهتی صحبت می کنید ولی این رو میدونم 5 بار درادوار جام جهانی با ایتالیا مسابقه دادیم که سه بار باختیم و دو بار هم به تساوی رسیدیم.به غیراز از فینال 82 در بقیه بازیها ایتالیا با شانس بسیار زیاد مغلوب نبوده .المان در 4 بازی دیگه اصلا مستحق باخت یا تساوی نیوده.متاسفانه ایتالیا جلوی المان دفاع میکنه و در ضد حمله گل میزنه اقای لو این را مد نظر قرار بده...المان با اسپانیا فقط باید جراتش رو بیشتر کنه و مقابل برزیل هم کمترین اشتباه رو داشته باشه و گل اول رو بزنه تا اینجوری قهرمان بشیم.برزیل هافبک نداره المان باید توپ رو بگردونه تا برزیل اسیر بشه.احتمالا در یک چهارم با فرانسه مواجه خواهیم شد راهکار بسیار ساده ست باید ریبری را کنترل کرد و از عمق به فرانسه ضربه زد . از سمت چپ المان نباید اجازه نفوذ و سانتر کوتاه در شش قدم رو به انها بدهد.من احتمال میدم المان با فرانسه/ برزیل و آرژانتین دیدار کند.در فینال ارژانتین باز هم به آلمان خواهد باخت این رو بدانید اگر آلمان به فینال برسه هر تیمی رو خورد میکنه شک نکنید چنان عطشی دارند که برای جام جان می دهند.زنده باد آلمان.

ضد بایرن شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 10:17

نوید اطلاعاتت کشته منو آخه شما اول از سد پرتغال رد شید بعد اینجوری تاکتیک بریزید در ضمن فکر کنم از 2010 به اینور بازی فرانسه رو ندیدی برو بازی برگشتشون مقابل اوکراینو ببین بعد اینجوری بگو در ضمن فینال2006 شانس فرانسه قهرمانی بود نه ایتالیایی که بازیکنش به زیزو عزیز فحش ناموسی داد

narsis شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 11:00

المان قهرمانه ^_________^
بگو ان شاا.. :)

نوید شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 15:08

من این مطالب رو واسه المانی های عزیز و با فرهنگ می نویسم واسه دوستانی که دیوانه وار المان رو دوست دارن نه واسه بی تربیت ها . ایرانی های بی فرهنگی ...اکبر خوشگوشی...

tonitiger شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 16:59

جناب اقای ضد بایرن
اولا گذشتن از پرتغال واسه المان اب خوردنه مثل بازیهای گذشته سه تا سه تا میزنم و بای
دوما مگه فرانسه است که نتونه از پرتغال بگذره
سوما اصلا نباید گفت فرانسه باید گفت زیدان
همه میدونن فرانسه با زیدان تیمی بود که بتونه توی جامها نشون بده قدرتشو
وگرنه بدون زیدان دیگه فرانسه به هیچ جامی دست پیدا نمیکنه مگر اینکه یه زیدان دیگه رو از جزائر بگیرن

حالا گروه رو برسی کنیم ما یورو تو قدرتمندترین گروه 9 تایی اومدیم بالا
اینجام میایم تو بهترین گروه جام جهانی
شما برو دعا کن فرانسه بتونه هندوراس رو ببره ، مثل سنگال نشه

ضد بایرن شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 18:58

من از حرف نوید که میگه الان فرانسه ریبری است داغون می شم

نوید یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 07:49

نظرات من بر اساس آزادی بیان مطرح میشه.بنده در 2010 و 2012 میگفتم المان قهرمان نمیشه.ولی الان دارم میبینم که از لحاظ تجربه و عتماد به نفس این آلمان جلوتره و اگر سیستم دفاعی رو قوی تر کنند با کمی شانس میتونیم قهرمان شویم.حالا اگر کسی قبول نداره من احترام میزارم بهش ولی توهین یعنی چی؟

آلمان پادشاه فوتبال یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 12:50

آلمان برای چهاردهمین بار به فینال میره و هفتمین جامشو به دست میاره تو خاک برزیل آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد