وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وایدنفلر دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان، که در دیدار فینال جام حذفی آلمان از ناحیه شانه دچار مصدومیت شده بود هنوز به طور کامل بهبود نیافته و به تمرینات تیمی اضافه نشده است.


نویر دیدار دوستانه ی یک شنبه مقابل تیم ملی کامورن را نیز از دست داده و تنها امیدوار است که بتواند برای دیدار نخست تیم ملی آلمان در جام جهانی آماده شود و دوباره رودرروی کریس رونالدو قرار گیرد.
اما در روزهای گذشته صحبت های زیادی مبنی بر اینکه نویر نمی تواند به آمادگی کامل برای جام جهانی برسد و لوو باید به وایدن فلر اعتماد کرده و از او به عنوان دروازه بان اول تیم ملی در برزیل استفاده کند مطرح شد هرچند که دروازه بان 33 ساله دورتموند ابراز امیدواری کرد که نویر به جایگاهش بازگردد اما تمرینات امروز او با کفش هایی که شماره یک پشت آن حک شده بود این گمانه زنی ها را بیشتر کرد.

با این وجود مانوئل نویر روز گذشته پس از 12 روز استراحت دور چمن به دویدن مشغول شد و حدود 25 دقیقه به تمرینات انفرادی پرداخت او در صفحه ی رسمی فیسبوک خود با ابراز امیدواری نوشت:" در راه برزیل."
البته شماره های رسمی تیم ملی آلمان در دوم جون اعلام خواهد شد و باید منتظر ماند و دید آیا این گمانه زنی ها در مورد دروازه بان اولی وایدن فلر به حقیقت خواهد پیوست یا مانوئل نویر به آمادگی لازم برای حضور درون دروازه ی تیم ملی آلمان دست می یابد؟

نظرات 5 + ارسال نظر
پ.ط جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 23:50

نویر که خیلی جدی نبود!؟؟؟
فکر کنم بهتر بود فینال وقتی اسیب دید از بازی میرفت بیرون!
نویر خیلی حیاتیه خیلی!

سوپر مانو شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 09:21

اصلا قبول ندارم
نویر میرسه من مطمئنم
ینی باید برسه
چون هیچکی نویر نمیشه
وای خدا
چه گیری کردیم با این همه مصدوم
خدایاااااااااااااا
خودت به خیر بگذرون

نوید شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 09:50

شما دوستان در مورد همین نویر هم در 2010 میگفتید ادلر حیاتیه ولی دیدید که اینجور نبود الان هم نویر و لام نرسند اتفاقی نخواهد افتاد..المان با اسپانیا فقط باید جراتش رو بیشتر کنه و مقابل برزیل هم کمترین اشتباه رو داشته باشه و گل اول رو بزنه تا اینجوری قهرمان بشیم.برزیل هافبک نداره المان باید توپ رو بگردونه تا برزیل اسیر بشه.احتمالا در یک چهارم با فرانسه مواجه خواهیم شد راهکار بسیار ساده ست باید ریبری را کنترل کرد و از عمق به فرانسه ضربه زد . از سمت چپ المان نباید اجازه نفوذ و سانتر کوتاه در شش قدم رو به انها بدهد.من احتمال میدم المان با فرانسه/ برزیل و آرژانتین دیدار کند.در فینال ارژانتین باز هم به آلمان خواهد باخت این رو بدانید اگر آلمان به فینال برسه هر تیمی رو خورد میکنه شک نکنید چنان عطشی دارند که برای جام جان می دهند.زنده باد آلمان.

ضد بایرن شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 10:50

نوید جان من نظر نده آخه نویر سوپر ستاره رو با ادلر مقایسه می کنی؟

نوید شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 15:10

شما مشکل داری انگار.بحث فنی کن یارانه گیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد