وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان با بهترین ترکیب ممکن به مصاف کامرون خواهد رفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلمان روز یکشنبه در دیداری دوستانه به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت های جام جهانی به مصاف کامرون خواهد رفت.

به گزارش آژانس خبری Spox، آلمان و کامرون، روز یکشنبه در دیداری دوستانه به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت های جام جهانی در شهر مونشن گلادباخ به مصاف هم خواهند رفت. یوگی لوو سرمربی تیم ملی آلمان می بایست روز دوشنبه با خط زدن بر روی اسم سه بازیکن، اسامی 23 بازیکن مد نظر خود را برای رقابت های جام جهانی اعلام نماید.

یوگی لوو به علت مصدومیت، فیلیپ لام، مانوئل نویر را در اختیار نخواهد داشت و حضور شواین اشتایگر و اشملزر نیز در این بازی قطعی به نظر نمی رسد. اما به نظر می رسد که سامی خدیرا برای شرکت در این دیدار مشکلی نداشته باشد.

به احتمال زیاد اریک دورم در این بازی، اولین بازی ملی خود را برای آلمات به انجام رساند، با توجه مصدومیت لام احتمال حضور هوودس، گروس کرویتز و حتی گینتر در پست دفاع راست وجود دارد. ترکیب احتمالی تیم ملی آلمان برای رویارویی با شاگردان فولکر فینکه سرمربی آلمانی کامرون به صورت ذیل خواهد بود.

وایدنفلر(1 بازی ملی/ 33 ساله)، هوودس (26/19)، مرته زاکر (29/96)، بوآتینگ (25/37)،دورم (22/0)، خدیرا (26/44)، کروس (24/42)، مولر(24/47)، اوزیل (25/53)، رویس (25/19)، کلوزه (35/131).

نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 00:22 http://transfermarkt.com

این چیه پس گوتزه کو

نوید شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 09:52

همین ترکیب عالیه با تعویض شورله گوتزه دراکسلر و اشتایگر و پودولسکی..المان با اسپانیا فقط باید جراتش رو بیشتر کنه و مقابل برزیل هم کمترین اشتباه رو داشته باشه و گل اول رو بزنه تا اینجوری قهرمان بشیم.برزیل هافبک نداره المان باید توپ رو بگردونه تا برزیل اسیر بشه.احتمالا در یک چهارم با فرانسه مواجه خواهیم شد راهکار بسیار ساده ست باید ریبری را کنترل کرد و از عمق به فرانسه ضربه زد . از سمت چپ المان نباید اجازه نفوذ و سانتر کوتاه در شش قدم رو به انها بدهد.من احتمال میدم المان با فرانسه/ برزیل و آرژانتین دیدار کند.در فینال ارژانتین باز هم به آلمان خواهد باخت این رو بدانید اگر آلمان به فینال برسه هر تیمی رو خورد میکنه شک نکنید چنان عطشی دارند که برای جام جان می دهند.زنده باد آلمان.

Masoud شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 22:53

این بهترین ترکیب نیست
گوتزه ، شورله ، شواینی ، نویر ، لام وقتی اومدن اونوقت میشه بهترین ترکیب

آلمان پادشاه فوتبال یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 14:57

زنده باد آلمانه قهرمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد