وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: آلمان همیشه مدعی جام جهانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن آلمان را از شانس های اصلی فتح جام جهانی می داند.

به گزارش Eurosport، آرین روبن آلمان را از شانس های اصلی فتح رقابت های جام جهانی می داند، وی در این زمینه گفت:"آلمان همیشه از مدعیان جام جهانی به حساب می آید و من انتظار بالایی از این تیم دارم."

روبن در ادامه در خصوص جام جهانی 2014 گفت:"ما هر روز تمرینات بسبار خوبی داریم و می خواهیم از ابتدا حضور خوبی در این رقابت ها داشته باشیم. البته گروه سختی در این رقابت ها داریم پس باید بازی ها را به خوبی شروع کنیم و برای صعود منتظر نتیجه سایر تیم های گروه نباشیم. اگر صد در صد آماده باشیم، شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت."

روبن نرسیدن فن در فارت به جام جهانی را دردناک توصیف کرد و گفت:"واقعا حیف شد که ما رافائل را در اختیار نخواهیم داشت، با تجربه ای که او دارد می توانست کمک بزرگی برای ما باشد."

نظرات 6 + ارسال نظر
افن برگ شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 00:27

کاش روبن وریبری آلمانی بودن

morteza شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 02:59

حـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرف دلم رو زدی افن برگ

khashayar شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 09:16

ایشالا انتقام رو از اسپانیا بگیری و فینال هلند آلمان باشه

فرشته شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 09:34

روبن هرجا باشی طرفدارتم و آرزوی موفقیت برات میکنم.کاشکی تو آلمان بودی
باید اسپانیا رو له کنی

نوید شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 09:56

.المان با اسپانیا فقط باید جراتش رو بیشتر کنه و مقابل برزیل هم کمترین اشتباه رو داشته باشه و گل اول رو بزنه تا اینجوری قهرمان بشیم.برزیل هافبک نداره المان باید توپ رو بگردونه تا برزیل اسیر بشه.احتمالا در یک چهارم با فرانسه مواجه خواهیم شد راهکار بسیار ساده ست باید ریبری را کنترل کرد و از عمق به فرانسه ضربه زد . از سمت چپ المان نباید اجازه نفوذ و سانتر کوتاه در شش قدم رو به انها بدهد.من احتمال میدم المان با فرانسه/ برزیل و آرژانتین دیدار کند.در فینال ارژانتین باز هم به آلمان خواهد باخت این رو بدانید اگر آلمان به فینال برسه هر تیمی رو خورد میکنه شک نکنید چنان عطشی دارند که برای جام جان می دهند.زنده باد آلمان.کاش گوتزه شورله کروس نویر هوملس رویس کلوزه و....برزیلی فرانسوی ایتالیایی انگلیسی و هلندی بودند.این چه حرفیه! بایرن با تیم ملی فرق میکنه.

آلمان پادشاه فوتبال یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 14:36

دقیقا احساسی رو دارم که قبل از جام جهانی 1990 داشتم بعد ازقهرمانی تو ایتالیا اینبار به امید خدا تو خاک برزیل قهرمان میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد