وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: بایرن مونیخ را به رئال ترجیح دادم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ اذعان کرده است که با وجود اینکه از پیشنهاد رئال مادرید خوشحال شده است اما بایرن مونیخ همیشه اولویت اول وی بوده است.

لواندووسکی 25 ساله ژانویه گذشته قراردادی را با باشگاه بایرن به امضا رساند و از آغاز فصل جدید رقابتها در پر افتخارترین تیم آلمان توپ خواهد زد.

مهاجم ملی پوش لهستانی در شرایطی به جمع باواریایی ها پیوست که رئال مادرید رقابت شانه به شانه ای را با مونیخی ها برای جذب وی داشت لوا در اینباره به سات رسمی یوفا می گوید:" البته پیشنهاد داشتن از باشگاهی مثل رئال مادرید همیشه باعث افتخار است اما بایرن مونیخ برای من همیشه در بالای لیست قرار داشت، اینجا برای من یک مکان ایده آل برای طی کردن پله های ترقی است."

مهاجم سابق دورتموند زبان را یکی از عوامل ترجیح دادن بایرن به رئال می داند و میگوید:" با انتخاب بایرن زمان زیادی برای آداپته شدن با شرایط نیاز ندارم و به صرعت میتوانم به تیم جدیدم کمک نم من احساس می کنم که به همراه بایرن می توان جامهای متعددی را فتح کنم."

نظرات 9 + ارسال نظر
m.s.g پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 21:47

خوبه اولین دیدارمون تو سوپر کاپ آلمانه ببینیم دورتموند رو چکار میکنی-

دانیال 4477 پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 21:56

بابا ایول به تو قاتل رئال ..... یعنی خوشم میاد وقتی لوا حرف میزنه کسی از رئالیا نظر نمیدن مثه ترسه پی پی از فرهاد مجیدی ببینم چه میکنی پسر با تاکتیک ای جدید پپ تو فصله جدید

موفق باشین

وثوق پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 22:26

خوش آمدی با مرام فقط حال من با زدن گل به رعال جا میاد ببینم چکار با این رعالیها میکنی درود بر بایرن مونیخ کبیر و قهرمان.

افن برگ جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 00:23

ما هم تورو بع بقیه ی مهاجمان ترجیح دادیم خریدیمت

saeed جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 00:26

خوش اومدی پسر کارت درسه تو فوفولاده ای میگیرم پیرهنتو امسال. از بچگی تا حالا پیراهن بایرن نگرفتم ی امسال قصد کردم بگیرم بین تو لام گیر افتادم اسمت شماره 9 بازی فوقولادت همچی به هم میاد واس همین ترکیب زیبایی نظیر نداری 9خیلی بهت میاد

فرشته جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 10:26

تو تو بایرن موفق میشی

جاوید جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 11:33 http://footballi-pictures.mihanblog.com

تو هم میدونستی اگه بری رئال به سرنوشت اوون هیگواین و روبن و اشنایدر و هزار تا بازیکن دیگه ای که خراب کردن میشی.الانم که دارن بنزما رو خراب میکنن.انگار نه انگار که به عنوان ستاره و آقای گل فرانسه خریدنش!مونیخ بهترین جا واسه تو.بمونو بترکون.اولین بازی هم دورتموند بترکون

amir MULLER جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 13:47

صرعت ؟؟!!

علی بایرنی جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 14:33

فصل بعد با فرواردی مثل لوا همه را باید نابود کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد