وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوودس: صحنه ی تصادف از جلوی چشمانم دور نمی شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بندیکت هوودس بازیکن تیم ملی آلمان که روز گذشته در سانحه ی تصادف با دو عابری که به محل فیلم برداری مرسدس بنز آمده بودند حضور داشت در هزینه های درمان این دو عابر کمک کرد.


هوودس در این باره به سایت رسمی فدارسیون فوتبال آلمان گفت:" کار خاصی انجام نداده ام هر کسی جای من بود این کار را می کرد و برای کمک به این دو عابر هر کاری انجام می داد. من فکر می کنم صحنه ی این تصادف برای مدت زیادی در ذهن من باقی خواهد بماند. گفتگو با مربیان و بازیکنان تیم برای بهتر شدن شرایط روحی ام کمک کرد. از نظر جسمی من مشکلی ندارم و می توانم در تمرینات تیم ملی شرکت کنم. من به خانواده های این دو نفر فکر می کنم و امیدوارم هر چه زودتر آن ها بهبود یابند." 

روز گذشته در اردوی تیم ملی آلمان در شمال ایتالیا دو عابر به محل فیلمبرداری شرکت مرسدس بنز وارد شدند و در حالیکه بندیکت هوودس و دراکسلر در این فیلم تبلیغاتی حضور داشتند با این دو عابر تصادف کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
جاوید پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 12:20 http://footballi-pictures.mihanblog.com

هرچی اتفاقه واسخ آلمانه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد