وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کوین وولاند: عاشق تمرین کردن کنار میروسلاو کلوزه هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کوین وولاند مهاجم هوفنهایم از اینکه می تواند در کنار بازیکن با تجربه ای همچون میروسلاو کلوزه در اردوی تیم ملی آلمان تمرین کند بسیار خوشحال است.


وولاند در این فصل 11 گل به ثمر رساند و عملکرد قابل قبولی در بازی های هوفنهایم از خود به نمایش گذاشت تا با استفاده از مصدومیت ماریو گومز بتواند یکی از انتخاب های یواخیم لوو در تیم ملی آلمان باشد.
وولاند در مورد اردوی تیم ملی آلمان به بیلد می گوید:" هر صبح من مشتاقانه به تمرینات با تیم می پردازم. این بسیار لذت بخش است زیرا سطح تیم بسیار بالا است. شما تصور کنید من در کنار بازیکنی مانند کلوزه تمرین می کنم مهاجمی که اولین جام خود را در سال 2002 تجربه کرده زمانیکه من فقط 10 سال داشتم."
"از نظر تجربه ی بین المللی او یک الگو برای من است من می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم تمرینات را در کنار هم انجام می دهیم و پس از آن مدتی با هم صحبت می کنیم. او چیزهایی را که می توانم بهتر انجام دهم به من یادآوری می کند. او کمک زیادی به من می کند. میرو واقعا انسان فوق العاده ای است."

نظرات 3 + ارسال نظر
m.s.g پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 09:36

به امید اینکه کلوزه رکورد رونالدو رو بششکنه با چند تا گل بیشتر

MERSAD33 پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 10:29

رکود زنی کلوزه نباید بتعث از دست رفتن تمرکز بازیکنا بشه که حتما باید به کلوزه پاس بدیم. هیچ تیمی رو نباید دست کم گرفت! ایشالا که از گروهمون خودمونو غنا صعود میکنه که اشکای رونالدو رو در همون ابتدای بازی ها ببینم

منجی دورتمندی پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 21:23

انشااله...از رونالدو متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد