وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنفرانس خبری خدیرا: می خواهم با تیم ملی موفقیت را تجربه کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سامی خدیرا پس از دوره ی نقادهت طولانی مودت بدلیل پارگی رباط صلیبی شرایط آمادگی بازگشت به میادین را بدست آورده و در فینال لیگ قهرمانان در ترکیب رئال مادرید قرار گرفت.


او در کنفرانس خبری فدراسیون فوتبال آلمان در شما ایتالیا شرکت کرد تا به پرسش خبرنگارن پاسخ دهد:
قهرمانی با رئال مادرید..." اینکه توانستم با رئال عنوان قهرمانی دهم را بدست بیاوم لذت خاصی داشت اما در حال حاضر من در انتظار همکاری با تیم ملی آلمان هستم."

شرایط بدنی..." آماده هستم. مشکلات کوچکی وجود دارد که قابل حل است و گام به گام پیش می رویم هدف ما جام جهانی است که با شروع رقابت ها شرایط کامل آمادگی هم به خوبی ادامه خواهد داشت و فکر می کنم بتوانم در اولین بازی آلمان در ترکیب حاضر باشم. من دوباره با تیم تمرین می کنم و خودم می توانم بهتر از همه زبان بدنم را بفهمم."

حضور دوباره در ترکیب تیم ملی..." من از این لذت می برم از ثانیه ثانیه حضور در زمین خوشحال خواهم بود برای اینکار دوره ی سختی را پشت سر گذاشتم و تلاش زیادی برای بازیابی آمادگی ام کرده ام تا اینکه بتوانم در جام جهانی حاضر باشم. فدراسیون فوتبال آلمان هم به بهترین شکل پس از مصدومیت از من حمایت کرد و از آن ها بسیار سپاسگزارم و تمام تلاشم را برای موفقیت می کنم."

مصدومیت مانوئل نویر..." همه ما متقاعد شده ایم که نویر در فرم بالایی قرار دارد او اعتماد به نفس زیادی دارد و بی جهت نیست که به عنوان دروازه بان برتر در تیم منتخب اروپا قرار گرفته است. من مطمئنم که او 16ام ژوئن با فرم بالایی درون دروازه ی تیم ملی قرار خواهد گرفت."

کمپ تیم ملی در تیرول جنوبی..." منطقه ای زیبا و کوهستانی که به شما آرامش می دهد در اینجا به خوبی می توانید خود را آماده کنید فدراسیون فوتبال آلمان همیشه انتخاب های فوق العاده ای را داشته تا ما بتوانیم کاملا آماده باشیم."

تمرینات تیم ملی پشت درب های بسته..." من چهار سال است که در اسپانیا حاضرم و تمرین در چنین شرایطی در آنجا کاملا طبیعی است با این حال ما سعی می کنیم ارتباط نزدیکی با هواداران داشته باشیم فدراسیون فوتبال بارها و بارها زمان های لازم برای حضور خبرنگاران و عکاسان را اعلام کرده ما تیم باشگاهی نیست و زمان کمی برای آمادگی داریم."

حادثه ی تصادف روز سه شنبه..." بارها و بارها در اردو از این حدثه صحبت کردیم با هوودس و درکسلر نیز صحبت شد با این حال امیدوارم هر چه سریعتر مصدومین خوب شوند ما باید تمرکزمان را روی تیم بگذاریم و این حادثه را فراموش کنیم."

نظرات 2 + ارسال نظر
سوپر مانو چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 23:33 http://bayern1379.blogfa.com/

ایشالا مانو هم میرسه همه تکمیل میشن
ایشالا اگه همه به موقع برسن و رو فرم باشن
میریم برا قهرمانی و له کردن تیم هایی مثل
اسپانیا و همچنین ایتالیا
خیلی دلم می خود انتقام نیمه نهایی یورو و نیمه نهایی جا
جهانی 2010 رو از اپانیا و ایتالیا بگیریم

MERSAD33 پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 10:35

بعضیا هستنا از یه بلزیکن خوششون نمیاد؟؟؟ منم از خدیرا! اما واقعا بازیکن خوبیه! یه هافبک دفاعی عالی همراه با دوندگی بالا
امیدوارم که تو جام جهانی موفق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد