وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: آلمان می‌تواند رقیب سختی برای برزیل باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر، اسطوره ی فوتبال آلمان معتقد است که در جام جهانی آلمان رقیب سختی برای برزیل است.

میزبان رقابت‌ها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و بکن باوئر مصر است که آلمان ثابت کرده که از رقبای جدی برزیل محسوب می‌شود.

وی در مصاحبه با Times of India’tj گفت: "برزیل در جام کنفدراسیون ها بسیار خوب کار کرد و فکر می‌کنم در جام جهانی نیز همین روند را تکرار کنند. آلمان می‌تواند رقیب سختی برای برزیل باشد. با این حال، می‌دانیم که تیم‌هایی که جام کنفدراسیون‌ها را بدست آوردند، هیچگاه موفق نشدند قهرمان جام جهانی شوند. بنابراین از این لحاظ آنها دچار مشکل هستند. در غیر این صورت، آنها شانس اول قهرمانی اند. تاریخ فوتبال می‌گوید که برزیل با 5 قهرمانی پرافتخارترین تیم است. تعداد نیمه‌نهایی هایی که آلمان به آن رسیده بالاست بنابراین به آنها نزدیک هستیم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. شواین‌اشتایگر، نویر، گوتزه، رویس، اوزیل. تقریبا همه ی این بازیکنان جوان در آکادمی‌های ما پرورش یافته اند و این به قدرتمندی و هماهنگی تیم ما کمک بسیاری می‌کند."

آلمان در جام جهانی در مرحله ی گورهی به مصاف غنا، پرتغال و آمریکا خواهد رفت.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 20:46

ما قهرمان نمیشیم

narsis چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 21:29

علیرضا .. تو همش داری ایه ی یاس میخونی .. من مطمئن نیستم واقعا طرفدار المان باشی..
المان قهرمانه .. یکی از نشونه هاشم همینه که کسی ازش توقع نداره و فشار کمی رو تیمه
کم کردن توقعات ممکنه سیاست المانیا باشه ! یادتونه بازی با ارژانتین بلیط برگشت خریدن بعد 4 تا زدن ؟! ;)))
من تصحیح میکنم! :
برزیل میتونه رقیب سختی برای المان باشه 3>

حمید چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 21:52

اتفاقا علی رضا درست میگه قهرمان نمیشیم با اینکه بازیکن های خیلی خوبی داریم ولی بازم یه جای کار میلنگه در مواقع حساس کم میاریم اینکه سیاست از این حرفا بی معنیه این حرف موقع بازی های بد بایرن گفتن اخرسر هم نتیجه شو دیدیم تیمی که بهترین فرصت واسه قهرمانی داشت به راحتی ضعیف جردن

نوید شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 10:18

این دوستان از آنهایی هستند که 2006 2008 و بعد از بازی با ارژانتین در 2010 و 2012 المان رو قهرمان میدونستند ولی المان قهرمان نشد.2014 که قهرمان شدیم همین دوستان تا 2024 آلمان رو قهرمان میدونند به هر حال پیش بینی آزاده.....مالیات هم نداره.المان روبروی اسپانیا جرات بیشتر می خواد و روبروی ایتالیا باید تمرکز بالا داشته باشه و اسیر ضد حمله نشه با برزیل باید طوری بازی کنه بدون اشتباه باشه و توپ رو به گردش در بیاره تا برزیل اسیر بشه. با فرانسه باید ریبری رو کنترل کنند و از چپ ضربه نخورند مخصوصا سانتر های کوتاه و تیز کابایه و برای ژیرود.خیلی سادست زیرا که المان مهره داره و لو باید عرضه خودش رو نشان بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد