وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: مطمئنم من، نویر و لام برای جام جهانی، آماده خواهیم بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام، ستاره های قابل اتکای تیم ملی آلمان، نگرانی های بازتاب شده از عدم آمادگی شان قبل از جام جهانی را بی اساس خواندند.

به گزارش Four Four Two، فیلیپ لام در بازی فینال جام حذفی آلمان مقابل دورتموند، از ناحیه مچ پا مصدوم و از میدان خارج شد در حالی که شواین اشتایگر این بازی را قبل از شروع، به دلیل مشکل زانو، از دست داده بود. مانوئل نویر، دروازه بان بایرن، هم از ناحیه شانه دچار ناراحتی شد و بعد از آن، نگرانی ها در مورد آمادگی مناسب این 3 ستاره برای حضور موفق در جام جهانی، بیشتر و بیشتر شنیده شده است. اکنون ولی شواینی، ملقب به رییس، تضمین می کند هم او و هم نویر و لام، برای بازی ابتدایی مانشافت مقابل سلسائو اروپا در روز 26 خرداد، آماده خواهند بود:

"ما و پزشکان، شعبده بازی نیستیم، پس باید ببینیم برای برطرف شدن هر مصدومیت، چه مقدار زمان لازم است؛ با این حال، فکر می کنم هر 3 نفرمان، حس آمادگی داریم. مهم ترین مساله، ذهنیت سلامتی در بازی اول است. اهمیتی نمی دهم که من یا لام یا نویر در یکی بازی های دوستانه پیش از جام جهانی، بازی نکنیم.

"مطمئن ام همه برای برزیل، آماده خواهیم بود. مصدومیت من در حال بهبود است و کم کمک حس آمادگی می کنم، ولی باید صبور باشم. نمی توانم از صفر به 100 برسم. باید قدم به قدم پیش رفت و بهترین کار هم همین است.

"البته تمرین کردن با تیم، مهم است، ولی در حال حاضر، کاری نمی توان کرد. با این حال، ما کاملا با تجربه ایم و می دانیم بدن هایمان چه نیازهایی دارند. به همین دلیل نگران نیستیم؛ حتی اگر از همان روز اول، باید 100 درصدی باشیم.

 

فیلیپ لام هم در این باره اضافه کرد: "به طور کلی، خوبم؛ فقط مساله این است که نمی توانم در تمرینات، همه حرکات را انجام دهد. به کمی صبر و زمان نیاز است که آنها را هم دارم. برنامه ویژه ای در کار نیست. باید دید مچ پا، چطور به فشار روزانه، پاسخ می دهد. برای همین هم به زمان نیاز دارید، ولی در مورد بازی اول جام جهانی، نگران نیستم."

نظرات 2 + ارسال نظر
افن برگ سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 00:56

سه ستاره

mahmood سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 14:34

سه قلوهای افسانه.هرسه رادوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد