وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: نمی خواهم در دفاع چپ بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان هنوز از پست تخصصی اش در تیم ملی آلمان اطلاعی ندارد اما او تلویحا بازی در دفاع چپ را رد کرد تا یواخیم لوو هرگونه تفکر در این مورد را از سرش بیرون کند.


کاپیتان 30 ساله مانشافت می گوید:" من همیشه گفته ام که نمی خواهم بیشتر از این در دفاع چپ بازی کنم. اگر قرار باشد بین مداع راست و چپ انتخاب کنم من دفاع راست را انتخاب می کنم و بین پست های هافبک دفاعی و مدافع راست باید بگویم که من عاشق بازی در هر دو پست هستم و برایم فرقی نمی کند."
با این حال کاپیتان لام بیشتر تمایل دارد که در خط میانی بازی کند:" دوست دارم بیشتر به عنوان یک بازیکن خط میانی بازی کنم جایی در باشگاهم بیشتر در آنجا بازی کرده ام."
البته یواخیم لوو تصمیم گیری در این مورد را به بازی اول آلمان در جام جهانی موکول کرده است. تیم ملی آلمان در هر دو بخش هافبک میانی و مدافع کناری دچار نواقصی است و لام به عنوان یک راه حل می تواند در خط هافبک مد نظر لوو باشد جایی که با مصدومیت گوندوگان و عدم آمادگی خدیرا و مصدومیت شواین اشتایگر با فقدان بازیکن مواجه است.

نظرات 3 + ارسال نظر
hamed سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 00:25

لام باید بره هافبک و با شواینی زوج اون قسمت رو تشکیل بدن.

با همون منطقی که گومز به تیم دعوت نشد خدیرا هم نباید دعوت می شد...

کروس هم که بدترین زوج جهان رو با اشتایگر توی هافبک دفاعی درست می کنه،هنوز بازی با رئال یادمون هست...

باقی هم که به فنا رفتند یا در حدی نیستند که فیکس باشند...

بهترین ترکیب از نظر من:
................................................نویر.....................................................
..اشملزر......................مرتساکر..............هوملس...........................بواتنگ.....
...................................اشتایگر..............لام...............................................رویس....................................اوزیل..........................................مولر....................................................شورله(گوتزه)............................................

علیرضا سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 09:45

حامد جان عجب ترکیبی .داداش حالت خوبه ؟خیلی دلت پره

جاوید سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 10:38 http://footballi-pictures.mihanblog.com

حامد درباره گومز موافق حرفاتم ولی ما هافبک زیاد داریم تو تیم ملی.چیزی که نداریم دفاع کناریه.فکر کن بواتنگ دفاع راست بازی کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد