وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: در حال حاضر حتی نمی توانم بدوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در فاصله سه هفته مانده تا اولین بازی آلمان در جام جهانی برابر پرتغال، فیلیپ لام هنوز نتوانسته با تیم تمرین کند.

کاپیتان سی ساله در این مورد گفت: اگر جام جهانی فردا شروع می شد، قطعا نمی توانستم بازی کنم. در حال حاضر حتی نمی توانم بدوم. استراحت پنج تا هفت روزه کافی نیست و من به زمان بیشتری نیاز دارم. فعلا تحت درمان هستم اما می توانم دوچرخه سواری و یا شنا کنم. البته از نظر آمادگی فنی مشکلی ندارم زیرا در این فصل بازی های زیادی برای تیم انجام داده ام.

همچنین مانوئل نویر نیز روز گذشته آتل دست خود را باز کرد و عنوان کرد که تردیدی در مورد حضورش در برزیل وجود ندارد.

نظرات 6 + ارسال نظر
دشمن دشمن بایرن دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 23:54

زود خوب شو بهترین کاپیتان دنیا

پ.ط سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 00:08

ایشالله که میرسی! یعنی باید برسی!:(

amin سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 10:38

من خودم به شخصه دارم دیوونه میشم یه بار میگم میرسن یه بار حس میکنم نمیرسن یه بارم پیش خودم میگم اگه برسن اماده نیستن.مردم از استرس

جاوید سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 10:40 http://footballi-pictures.mihanblog.com

بدون تو امکان نداره.بهونه نیار زود خوب شو

mahmood سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 14:16

بیا فلیپ. توبهترینی.مایه عمربابازیهات حال کردیم.مگه میشه المان بدون تو اتصورکردکاپتان.

نوید چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 13:07

مشکلی نیست ,نگران نباشید دوستان درسته باتجربه و بازیکن خوبیه ولی اگر نرسه به این معنی نیست که المان ضربه میخوره زیرا که بازیکن جانشین داریم.هوودس/بواتینگ میتوانند راست بازی کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد