وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: منچستر یونایتد؟ حتی فکرش را هم نکنید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مرد هلندی بایرن اعلام کرد که هیچ شانسی برای انتقال او به اولدترافورد در این تابستان وجود ندارد چرا که از بودن در باواریا راضی است.

به گزارش Goal.com، وینگر بایرن به انتقال به اولد ترافورد، جایی که با هم‌وطن و سرمربّی سابق‌ش دوباره متّحد می‌شود، لینک شده است. این بازیکن 30 ساله می‌گوید که در صورت نارضایتی از شرایط‌ش، از ایده رفتن به پرمیر لیگ استقبال خواهد کرد اما از شرایط کنونی‌ش در مونیخ راضی است.

وی به DeTelegraaf گفت: "منچستر یونایتد؟ حتی فکرش را هم نکنید. من در بایرن مونیخ می‌مانم. تمام. و نمی‌توانم فکر کنم که بایرن بخواهد مرا بفروشد. من به تازگی قراردادم را تمدید کرده‌ام و همگی از یکدیگر راضی هستیم. اگر ناراحت بودم قصه فرق می‌کرد. در آن صورت من مایل به انتقال می‌بودم؛ زیرا تحت نظر فن خال در بایرن، دوران بسیار خوبی را سپری کردم. او برای فوتبال من بسیار مهم بوده است. امّا حقیقت این است که من در تیم کنونی‌م بسیار خوشحالم."

"فن خال و گواردیولا بهترین مربیانی هستند که تا به حال زیر نظرشان کار کرده‌ام. بسیار احساس خوبی دارم و جایی نخواهم رفت. شانس پیوستن من به منچستر یونایتد صفر درصد است. فکر می‌کنم یونایتد با انتخاب فن خال کار بزرگی انجام داد."

نظرات 9 + ارسال نظر
narsis شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:20

مرســــــــــی :)

سوپر مانو شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:25 http://bayern1379.blogfa.com/

دمت هات روبن
آقایی

morteza یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 03:00

بهترین بازیکن بایرن در حال حاضر

fernando 9 یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 03:21

اگه ی موقع خدایی نکرده زبونم لال خواستی بایرن رو ترک کنی برگرد چلسی

fernando 9 یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 03:23

اگه ی موقع خدایی نکرده زبونم لال خواستی بایرن رو ترک کنی برگرد چلسی

r10 یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 04:56

مرسی شاه روبن

youpe kabir یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 09:51

khoda vakili timemun kamele faghat ye david luiz kam dare

بهمن یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 18:42

ازت ممنونم روبن باید بمونی که فصل بعد با بایرن سه گانه کنی

mr.bayern دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 18:16 http://www.google.com

کچل تو مونیخ حال میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد