وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: ترجیح می دادم به جای استراحت، در فینال لیسبون بازی می کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن از زمان پیوستنش به بایرن مونیخ در سال 2009، چندین فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده است از مهمترین آن ها می توان به فینال 2010 مادرید که در آستانه ی جام جهانی آفریقای جنوبی بود و فینال 2012 مونیخ که در آستانه ی یورو 2012 برگزار شد این اولین بار است که او یک تورنمنت مهم را در پیش دارد و پیش از آن در فینال چمپیونزلیگ حاضر نیست.

این بار ستاره هلندی بایرن مونیخ باید فینال لیگ قهرمانان را از تلویزوین تماشا کند و شاید فرصت مناسبی هم برای استراحت و حضور در اردوی تیم ملی هلند برای بازی در جام جهانی برزیل داشته باشد.

روبن در این مورد می گوید:" البته من باید از این فرصت به خوبی استفاده کنم و به آمادگی مناسب برسم اما اگر می توانستم انتخاب کنم ترجیح می دادم که در فینال لیسبون بازی کنم و پس از آن برای اردوی آماده سازی تیم ملی به هلند سفر می کردم."

نظرات 5 + ارسال نظر
narsis شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:22

به لطف گواردیولا !
برید حرفای دروازه بان اتلتیکو رو بخونید خود اسپانیایی ها هم میدونن تقصیره گواردیولا بود .
ببین تیمی که همه ی جام های ممکنو درو کرده بود چکار کرد
تو بوندسلیگا قهرمان شدن با این بازیکنا سخت نیست منم میتونم
فقط امیدوارم زودتر بره تا این نسل المانو داغون نکرده :(
پیرهن بایرنم مثه بارسا کرده .. بایرنی که خودش الگوی همه بود الان تقلیدگر یه تیم بی سابقه مثه بارسا شده .. خیلی زشته پیرهنه :((((

افن برگ شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:55

روبن جان ماهم ترجیح میدادیم بازی بایرنو تو فینال نگاه کنیم تا این خوکهای سفیدو....ولی انشاله ات مادرید قهرمان میشه و کمی از دردهامون تسکین پیدا میکنه...انشالله رئالیا تو حسرت ده قهرمانه شدن بمونن واسه همیشه

morteza شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:12

نگو دلم خونه نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگو

Bayern شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:32

دوستان یه جوری نظر میدن انگار لباس بایرن رو هم گواردیولا انتخاب میکنه.

narsis دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 11:31

بله عزیزم مربی تو این چیزا هم نقش مهمی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد