وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سیزدهمین سالگرد فینال پنالتی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیروز جمعه 23 می، سیزدهمین سالگرد فینال و قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا بود. شبی فراموش نشدنی برای باواریایی ها که توانستند جام را بعد از مدت ها با خود به مونیخ به ببرند و به نوعی ناکامی فینال 99 را جبران کنند.

بازی با تصمیم بحث برانگیز دیک یول هلندی در همان ابتدا رنگ دیگری به خود گرفت. برخورد توپ با دست پاتریک اندرسون دفاع بایرن که بر روی زمین افتاده بود، داور هلندی را بر آن داشت تا در دقیقه 3 نقطه پنالتی را به نفع والنسیا نشان دهد. گایزکا مندیتا کاپیتان والنسیا پنالتی را وارد دروازه ی کان کرد تا والنسیا  1 - 0 جلو بیوفتد. تنها چند دقیقه بعد، آنگلوما بر روی افنبرگ خطا کرد تا این بار پنالتی به نفع بایرن اعلام شود. هر چند سانتیاگو کانیزارس توانست پناتی نچندان دقیق مهمت شول را دفع کند.

در شروع نیمه دوم، تصمیمات کولینایی دیک یول، پنالتی دوم را نصیب بایرن کرد. کارستن یانکر و آمدئو کاربونی برای ضربه سر به هوا پریدند، یانکر با زیرکی دست کاربونی را به سمت توپ فشار داد تا داور هلندی برای سومین بار در دقیقه 50 نقطه پنالتی را نشان دهد. این بار افنبرگ پشت توپ ایستاد و ضربه را در خلاف جهت کانیزارس، وارد دروازه کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه دو تیم جانب احتیاط را رها نکردند تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

ضربه اول بایرن را پائولو سرجیو از دست داد تا والنسیا با گل مندیتا، مجددا از بایرن پیش بیفتد. صالیح حمدزیچ و جان کارو پنالتی های دوم را برای دو تیم به ثمر رساندند. در ضربات سوم اما زیکلر و کان توانستند بازی را مجددا به تساوی بکشند. پس از زاهویچ، پاتریک اندرسون و کاربونی نیز پنالتی چهارم را از دست دادند تا نتیجه هم چنان 2 - 2 بماند. گل های افنبرگ و روبن بارخا، کار را به ضربات تک به تک کشاند. لیزارازو و کیلی گونزالز نتیجه را 4 - 4 کردند. توماس لینکه پنالتی هفتم بایرن را وارد دروازه کانیزارس کرد و کان با مهار ضربه پلگرینو، کار را تمام کرد.

برای بایرن در این دیدار کان - ساموئل کوفور - پاتریک اندرسن - توماس لینکه - ویلی سانیول - بیکسنته لیزارازو - اوون هارگریوز - اشتفان افنبرگ - مهمت شول - حسن صالیح حمیدزیچ و جیووانی البر از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند و کارستن یانکر 46، الکساندر زیکلر 100 و پائولو سرجیو در دقیقه 108 به عنوان یار ذخیره وارد زمین شدند.

نظرات 5 + ارسال نظر
sia bavari شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 13:59 http://http:/

انصافا بازی فراموش نشدنی هستش. شادی پس از گل اشتفان افنبرگ رو که کاپیتان اون زمان باواریای ها بود رو هیچ وقت یادم نمیره. اوتمار هیتزفیلد مربی کنونی تیم ملی فوتبال سویس که نزد هواداران بایرن واقعا دوس داشتنی بود بالاخره لیگ قهرمانان رو بعد فینال بد نیوکمپ مقابل منچستر به ارمغان آورد. کاش میشد بازی های ماندگار رو تهیه کنی و نگه داری.ولی سخت گیر میاد.

علیرضا شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 15:20

شیر شیر است حتی اگر پیر باشد(سلطان الیورکان)

افن برگ شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 16:20

کان و افنبرگ منو دیوونه ی بایرن کردند و اثراتش تا الان هم مونده

وثوق شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 20:10

واقعا یادش بخیر چقدر خوشحال شدم عجب دروازبانی بود کان به عشق کان دروازبان شدم

mr.bayern دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 18:36 http://www.google.com

بابا کان بزرگ کارش حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد