وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر و لام فردا به اردوی تیم ملی آلمان می پیوندند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانسی فلیک کمک مربی تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد مانوئل نویر دروازه بان و فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان که دچار آسیب دیدگی هستند روز جمعه زودتر از برنامه اعلام شده، به اردوی این تیم برای حضور در جام جهانی خواهند پیوست.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین،‌ کادر پزشکی فدراسیون فوتبال آلمان سرگرم کار شبانه روزی برای آماده کردن این دو بازیکن بایرن مونیخ هستند و قرار است لام و نویر روز جمعه به اردوی آلمانی ها در شمال ایتالیا بپیوندند.
به گفته پزشکان آسیب دیدگی نویر سریعتر از حد انتظار بهبود پیدا می کند. این بازیکن 28 ساله روز شنبه در فینال جام حذفی آلمان برابر بوروسیا دورتموند از ناحیه کتف آسیب دید و هم اکنون به همراه لام که دچار آسیب دیدگی مچ پاست تحت درمان قرار دارد.
فلیک گفت مارک آندره تر اشتگن دروازه بان آلمانی که روز پنجشنبه با امضای قراردادی به بارسلونا پیوست، آماده است در صورت نیاز جایگزین نویر شود. وی همچنین احتمال اینکه نویر و لام جام جهانی را از دست بدهند رد کرد.
فلیک گفت: «اقدامات درمانی فشرده ای روی این بازیکنان انجام می شود. مانوئل دیروز شش ساعت تحت درمان بود. او پیشرفت خوبی دارد ولی باید ببینیم چه زمان می تواند تمرینات خود را آغاز کند.»
فلیک همچنین گفت سامی خدیرا هافبک رئال مادرید پس از آنکه شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید به میدان رفت، روز دوشنبه به اردوی تیم ملی آلمان می پیوندد.
آلمان در جام جهانی به همراه تیم های پرتغال، غنا و آمریکا در گروه هفت قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سوپر مانو جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 20:31 http://bayern1379.blogfa.com/

امیدوارم جدی نباشه مصدومیت هردوشون
چون واقعا آلمان به هر دوشون نیاز داره
امیدوارم دیگه مصدوم ندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد