وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: عملکردم با نتایج جام جهانی ارزیابی می‌شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد عملکرد او در جام جهانی با نتیجه‌هایی که کسب می‌کند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


یواخیم لو که پیشینه هدایت باشگاه اشتوتگارت را در کارنامه دارد بر این باور است که اگر تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی پیش رو نتیجه‌های خوبی نگیرد اخراج می‌شود.

لو که پس از پایان جام جهانی 2006 آلمان هدایت ژرمن‌ها را به دست گرفته تا سال 2016 با آلمان‌ها قرارداد دارد. با توجه به اینکه تعداد بازیکنان جوان و با استعداد در ترکیب این تیم بسیار زیاد است اما تاکنون آنها موفق به قهرمانی در هیچ تورنمنت بزرگی نشده‌اند.

لو در این زمینه گفت: عملکرد یک مربی همواره با نتیجه‌هایی که در یک تورنمنت می‌گیرد ارزیابی می‌شود. پس از جام جهانی، تیم ورزشی جلسه‌ای برگزار می‌کند و همه چیز را مورد آنالیز قرار می‌دهد. من یکی از تعداد معدودی هستم که از سال 2006 تاکنون در تیم ملی آلمان حضور دارم. تعداد زیادی از آن زمان تاکنون تغییر کرده‌اند اما من تا 2016 قرارداد دارم.

لو افزود: به هیچ وجه به این موضوع فکر نمی‌کنم و روی تنها چیزی که تمرکز دارم جام جهانی است. اگر بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم عالی خواهد بود. این موضوع می‌تواند انگیزه بالایی برای سال‌های پیش رو به ما بدهد. می‌توانیم مانند اسپانیا که جام جهانی را فتح کرد و سپس قهرمان یورو 2012 شد عمل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد