وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: یواخیم لوو باید بعد از جام جهانی، از سمت خود کناره گیری کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشاییل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، به یواخیم لوو پیشنهاد کرده است بعد از جام جهانی از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی، استعفا دهد.

به گزارش Four Four Two، لوو بعد از کناره گیری سورگن کلینزمن در انتهای جام جهانی 2006، بر روی صندلی هدایت مانشافت نشسته و موفق شده آنها را به جمع چهار تیم نهایی رقابت های یورو 2008 و 2012 و جام جهانی 2010 برساند. بالاک اعتقاد دارد او با اینکه تا 2016، قرارداد دارد، باید بعد از جام جهانی 2014، تیم را ترک کند:

"قرارداد او در اکتبر 2013، تمدید شد تا هیچ گونه سوالات آزاردهنده در جام جهانی، از او پرسیده نشود. این حرکت هوشمندانه ای از جانب فدراسیون فوتبال آلمان بود، ولی فکر می کنم لوو بهتر است بعد از جام جهانی، ادامه ندهد. فشار و بار مسئولیت روی او می تواند بیش از حد باشد."

شماره 13 محبوب سابق چلسی اذعان کرد توصیه اش در مورد استعفای لوو، به نتایج او در برزیل مربوط نیست و او حتی در صورت موفقیت در ورژن 2014 این رقابت ها هم باید دیگر ادامه ندهد: "حتی اگر آنها قهرمان شوند، او احتمالا باید برود، چون بعد از قهرمانی در جام جهانی، دیگر جای پیشرفتی نخواهد بود."

آلمان مبارزه خود در برزیل را با بازی 16 ژوئن مقابل پرتغال در شهر سالوادور کلید خواهد زد و 5 روز بعد در فورتالازا، به مصاف غنا خواهد رفت. مردان یواخیم لوو، رقابت های مرحله گروهی خود را با بازی شان در رسیفه مقابل ایالات متحده در 26 ژوئن، به پایان خواهند برد.

نظرات 8 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 13:29

من موافقم در صورتی که قهرمان 2014 نشد بایک عذر خواهی کنار بره

mohammad19 پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 13:44

باید یورگن کلوپ بیاد

مـــهــرداد پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 14:19

بهترین گزینه براتیم ملی المان همین یورگن کلوپه.

اینم بگم لو مرد روزهای سخت نیستتتتتتتت.اینو بوضوح توجام ملتهای اروپانشون داد

المان بااونهمه بازیکن بایدقهرمان اروپامیشد.

sajjad پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 16:30

بچه ها کروس رفت منچستر
رسما بایرن رو به گا دادن

همیشه المانی پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 16:41

بی انصافی است این در مورد لو بگیم . المان تا سال 96 تیم در حد قهرمانی داشت بعدش ستاره ای نیومد در حد قهرمانی بجز الی کان ....تیم المان دیگه در حد نیمه نهایی بوده با این وجود تا فینال اروپا هم اومده . ایتالیا اگه قهرمان شد پیرلو و توتی داره . اسپانیا هم که پرستاره بود و هست

کلوپ پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 19:14

کلوپ جوان هست و تو تیم ملی موفق نمیشه اما به شخصه خیلی به لو اعتقاد دارم چون با شخصیت هست

امیر اولیورکان پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 19:53

به نظر من لوومربی خوبی هست.ولی در حد تیم ملی آلمان نیس.شما نگاه کنید به بازیهای گذشته که لوو مربی بود.در مقابل تیمهای ضعیف خوب عمل میکنه ولی وقتی به تیمهای قوی میخوردن حسابی میترسید.
این به وضوح تو بازیهای مقابل اسپانیا و ایتالیا دیدیم.بازی دسته آلمان بود البته نه 100% ولی بخاطر ترس مربی و چیدمان بد بازیکنان آلمان نتونست نتیجه بگیر.
میدونم الان خیلیا پیش خودشون میگن یعنی فدراسیون آلمان اندازه من نمیفهمه باید تو جوابشون بگم کلا آلمانها با تعویض مربی تو بدترین شرایط هم مقابله میکنن.

narsis شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:00

راست میگه .. لو خیلی زحمت کشید خیلیم دوسش دارم ولی فکر میکنم اومدن یه مربی پر شور و دیوونه و جوون مثه کلوپ قهرمانی های المانو تا 15 سال اینده تضمین میکنه ^_____^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد