وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر و آنالیز گواردیولا در فصلی که گذشت: بسیار خوب بود اما عالی نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بسیار خوب اما نه چندان بزرگ، این نتیجه ای بود که فرانتس بکن باوئر اسطوره ی فوتبال آلمان و ریاست افتخاری باشگاه بایرن مونیخ از اولین فصل حضور پپ گواردیولا در سمت سرمربیگری بایرن گرفت.


قهرمانی در فینال جام حذفی و فصل بسیار خوب برای بایرن.."خوب و بسیار خوب اما فصل بزرگ ما از دست رفت. ما در لیگ قهرمانان نتوانستیم از عنوان خود دفاع کنیم اما فصل بسیار خوبی را سپری کردیم."
گواردیولا و تصحیح خطای تاکتیکی اش در دیدار مقابل رئال..." نمی توان گفت که او در بازی مقابل رئال دچار خطا شد. این ارزیابی او از آن بازی بود هرچند که کار نکرد. اما آن ها در بازی مقابل دورتموند متفاوت تر بازی کردند در دفاع بیشتر متمرکز شدند این سیستمی بود که در این بازی جواب داد."
محافظه کاری در دیدار برلین..." این یک مانور تاکتیکی برای هر دو تیم بود و همه انتظار آن را داشتند بیش از حد به همدیگر احترام می گذاشتند و هیچ کدام از دو تیم نمی خواستند بازنده ی بازی باشند و بیشتر منتظر اشتباه تیم حریف بودند نمی توانیم بگوییم که کدام یک شایسته ی برتری بود اما تیمی خود روحیه ی بهتری داشت پیروز شدیم در مورد خط دروازه هم صحبت های زیادی شده است اما باید نگاهی دوباره داشته باشیم و اینکه هوملس قبل از زدن ضربه در آفساید نبوده؟"

یک فصل حضور گواردیولا در بایرن..." من فکر می کنم یک فصل خوب را در بایرن داشته او یک فرهنگ جدید را در بازی بایرن وارد کرد هرچند که همیشه کار نمی کند اما شما می توانید پیشرفت را در تیم ببینید. در عرض تنها یک سال تغییر سبک بازی بسیار سخت خواهد بود امیدوارم همان ترکیبی را شاهد باشیم که آن ها در دور مقدماتی بازی کردند در آن بازی ها هم آن ها با پاس های کوتاه بازی می کردند اما سرعت بسیار بالایی داشتند شما باید گاهی اوقات نیز در موج دوم حمله اقدام به شوت زنی کنید این ها همه ی فوتبال است و شما باید کمی انعطاف پذیر تر بازی کنید."
ناامیدی از بایرن در هفته های اخیر..." دقیقا این را نمی دانم اما وقتی استانداردی را که می خواهیم بدست نمی آید این طبیعی خواهد بود که از خود بپرسیم چرا اینگونه است؟ شما در برلین هستید و برای کسب قهرمانی در آلمان هیچ چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. آن ها با خود می گویند: اوکی من جام را بدست می آورم."
حواشی بین گواردیولا و مانژوکیچ..." من نمی توانم آن را قضاوت کنم زیرا از اتفاقی که رخ داده خبر ندارم البته مطمئنا در این بین چیزی باعث اختلاف شده است. اگر کسی شانس آقای گلی داشته باشد شما این شانس را به او می دهید که این عنوان را بدست آورد و این را از او نمی گیرید چرا باید چنین اتفاقی در بایرن رخ داده باشد؟"

نظرات 3 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 02:26

حرفاش کاملا درسته..پپ خیلی خوب بود ولی عالی نبود چون که میتونست با این مهره هایی که بایرن داره سه گانه رو بگیره... باید به تاکتیکش.سرعت بیشتری اضافه کنه....به امید اینکه فصل بعد بهترین تیم دنیا تیم پپ باشه

mojtaba سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 09:29

میتونستیم این فصل تاریخ ساز بشیم ولی افسوس...همه چیز اماده بود بهترین بازیکنای دنیارو هم داشتیم.ولی نشد دیگه...امیدوارم فصل بعد گواردیولا یه نقشه دوم برای تیمش داشته باشه و همش به تیکی تاکا که دیگه لو رفته تکیه نکنه...

جاوید سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 19:04 http://footballi-pictures.mihanblog.com

حرفای قیصرو باید طلا گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد