وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: بروسیا دورتموند دست از رقابت با بایرن مونیخ نمی‌کشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه بروسیا دورتموند تأکید کرد شک ندارد که تیم او در سال‌های پیش رو باز هم بایرن مونیخ را در کسب عناوین قهرمانی داخلی به دردسر خواهد انداخت.

شاگردان یورگن کلوپ در این فصل نه تنها در بوندس‌لیگا با اختلاف 19 امتیاز نسبت بایرن مونیخ در کسب عنوان قهرمان ناکام ماندند بلکه شنبه شب در فینال جام حذفی آلمان نیز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب باواریایی‌ها شدند. با این حال واتسکه به آینده تیمش خوشبین است.

رئیس باشگاه بورسیا دورتموند در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: ما از شکست خود در فینال جام حذفی انگیزه و قدرت خواهیم گرفت. نمی‌خواهم قول‌های نامعقول و زیاد بدهم اما بدون شک این آخرین فصلی نخواهد بود که ما در فینال جام حذفی حضور پیدا کرده و با بایرن مونیخ رقابت می‌کنیم.

واتسکه افزود: بایرن مونیخ به این راحتی‌ها نمی‌تواند ما را از گود به در کند. ما در بوندس‌لیگا دوم شده‌ایم و این بدان معناست که در چهار فصل گذشته همواره در دو پله اول لیگ بوده‌ایم. ما یک بار دیگر هم در این جایگاه و در میان برترین تیم‌های اروپا خواهیم بود و یک قدرت واقعی می‌شویم.

دورتموند فصل را بدون جام به پایان رساند اما با این حال واتسکه معتقد است که تیمش فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. وی تصریح کرد: همین که در فینال جام حذفی حضور داشتیم نشان می‌دهد که ما فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

نظرات 2 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 02:14

اتفاقا طرفدارای بایرن خوشحال میشن دورتموند همیشه تو اوج باشه وبتونه با بایرن رقابت کنه

mojtaba سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 09:33

کلا من دومین تیم محبوبم تو اروپا بعد بایرن دورتمونده...تیم دوست داشتنیه و خیلی زیبا فوتبال بازی میکنه...به شخصه اعتقادم اینه که بایرن دیگه نباید از دورتموند بازیکن بگیره تا این تیم همیشه تو اوج بمونه...لیگ تک قطبی نهایتا به ضرر بایرن تموم میشه مثل این فصل.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد