وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بداشتوبر به دنبال شروعی جدید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هولگر بداشتوبر مدافع بایرن مونیخ در صدد شروعی جدید پس از گذراندن یک فصل مصدومیت است.

مدافع 25 ساله ی بایرن مونیخ در ردسامبر 2012 در جریان بازی با دورتموند از ناحیه رباط صلیبی زانوی راست دچار پارگی شد و از آن به بعد از میادین به دور ماند.

عود آسیب دیدگی هولگر در ماه می گذشته باعث به تعویق افتادن روند آماده سازی وی گردید اما خبر خوب برای او و باشگاه بازگشت این بازیکن به تمرینات سبک می باشد که شانس حضور وی را در فصل جدید افزایش می دهد.

بداشتوبر ان چه را که برای آماده سازی برای فصل آینده است را از خود در تمرینات نشان داده است:"من در حال آماده شدن برای تمرینات اصلی ام  در ماه جولای هستم.حضور در کنار زمین یک حس شادی دیوانه کننده و غیر قابل وصف به من می دهد.زمان مصدومیت از من یک فرد جدید ساخت و من به دنبال یک شروع جدید هستم."

بداشتوبر در انتها در مورد این نگرانی که وی می تواند پس از دوری 18 ماهه از میادین بار دیگر به فرم عالی خود برسد این گونه پاسخ می دهد:"این طبیعی است که کادر فنی در مورد استفاده از من دچار شک و تردید باشد.بایرن باشگاه بزرگی است اما من به برنامه های باشگاه فکر نمی کنم و تمام تمرکزم بر روی خودم و کسب آمادگی ام می باشد"

بداشتوبر که در فصل 2009 از تیم دوم بایرن به تیم اول منتقل شد تا کنون در 101 بازی با لباس بایرن موفق به زدن یک گل شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 02:10

دوسال الکی و با بدشانسی فوتبالش حیف شد...امیدوارم بتونی یه دفاع تراز اول بشی چون بایرن بهت احتیاج داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد