وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باستین شواین اشتایگر به جام جهانی می رسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر به دلیل احساس درد در کاسه زانو، نتوانست در فینال جام حذفی برای بایرن بازی کند، اما کاپیتان دوم باواریایی ها خودش معتقد است که فاصله ی چندانی با بهبودی کامل ندارد.

این بازیکن ملی پوش بر این نکته تاکید داشت که قطعا تا شروع جام جهانی، سلامت کامل را باز می یابد: جای نگرانی نیست، مصدومیتم خیلی بهتر شده و دکتر مولر وولفهارت این اطمینان را به من داده که به زودی آماده بازگشت به میادین خواهم شد.

یواخیم لوو سرمربی آلمان نیز عقیده دارد که شواین اشتایگر تا چهار شنبه و آغاز رسمی تمرینات آماده سازی تیم ملی آلمان برای حضور در جام جهانی، کاملا بهبود خواهد یافت و در تمرینات حاضر خواهد شد.

نظرات 8 + ارسال نظر
amin دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 15:33

واقعا خبر خوشحال کننده ای بود.. از فیلیپ لام خبر جدیدی شد ما رو در جریان بزارین.مرسی

افن برگ دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 15:46

خدایا شکرررررررررررررررررت...اسم دکتر مولر که میاد ،خود به خود دلم واسه تیاگو میسوزه!!!جاش خالیه تو جام جهانی..هرچند که از اسپانیابدم میاد

فیلیپ لام دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 16:07

اقا یه سوال دارم..چرا من اینهمه عاشق بایرن و المان هستم؟ چرا؟ بخدا نمیدونید چه انس و الفتی با بایرن و المان دارم ....کاشکی من کارگر شهرداری محله فیلیپ لام بودم!

MERSAD33 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 18:40

هووووووووووووورررررررررررررراااااااااااااااااا

فرشته دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 19:54

خدایا شکرت.

همیشه المانی دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 21:54

فلیپ عزیز دلت واسه من بسوزه که 24 ساله قهرمانی المانو ندیدم و زجررررررر میکشم

mahmood سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 01:17

باحرفای فلیپ لام عزیزکاملا موافقم.عشق من ازبابت بایرن والمان هیچ وقت ازدل نخواهد رفت.مایطوری عاشیم بخدا.دوستت دارم بایرن دوستت دارم المان .محبوب قلبها

mahmood سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 01:25

عاشقتم المان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد