وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بار دیگر در مارین پلاتز؛ بایرنی ها دو گانه را جشن گرفتند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، 8 روز بعد از جشن قهرمانی در بوندسلیگا، هواداران بایرن امروز بار دیگر به میدان مارین پلاتز رفتند تا دومین قهرمانی شان در رقابت های این فصل را جشن بگیرند.

بایرن موفق شد شب گذشته در فینال دی اف بی پوکال مقابل دورتموند 2-0 به پیروزی برسد و دومین جام فصل را بالای سر ببرد. به همین دلیل، ساعتی پیش 20 هزار هوادار این تیم مقابل بالکن شهرداری مونیخ جمع شدند تا با بازیکنان و کادر فنی، این دوگانه را جشن بگیرند.

بازیکنان تیم هم هر کدام یکی دو جمله ای با هواداران صحبت کردند. ژروم بواتنگ یکی از اولین نفراتی بود که صحبت کرد و گفت:" ما بعد از این دو قهرمانی، حق مان است که یک جشن اساسی بگیریم."

آرین روبن هم این قهرمانی را حاصل سختکوشی بازیکنان تیمش دانست و دنیل فن بویتن از بی خوابی بازیکنان تیمش بعد از پیروزی شب گذشته گفت.

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبرز دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 09:17

عزیزم اگه گل هم میگرفت آفساید بود. اگه آفساید میگرفت دیگه این حرفارو نمیزدید

ایمان دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 10:24

آقای عزیز واسه گل آفسایدی اینقدر نسوز
یکمی آب روش بریز تا نسوزه

فریبرز دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 10:50

در مورد معاوضه مانژو با ویدال باید بگم درسته که هافبک دفاعی خیلی عالی و قابلیه ولی خداییش شواینی و مارتینز هم خیلی خوبن و اگه بخوایم دوباره تو هافبک دفاعی ترافیک شدید ایجاد کنیم به مشکل میخوریم تو پستهای دیگه. من واقعا عاشق ویدالم. تمام خصوصیات خوب یه هافبک دفاعی رو داره و به نظرم یکی از بهترین هافبک دفاعیهای حال حاضر دنیاست ولی باید بدونیم که شواینی و مارتینز هم چیزی از اون کم ندارن. ما اگه مانژورو به چلسی ندیم مطمئنن اونا هم لوئیز رو به بارسا میدن. به نظرم مانژورو با لوئیس معاوضه کنیم خیلی بهتره. ولی همه باید بدونیم سرعت ویدال میتونه تو تاکتیک گواردیولا خیلی به چشم بیاد. ویدال واقعا عالیه و جنگنده. و در مورد خرید آرون رمزی هم بگم که واقعا بازیکن خوبیه و امیدوارم بتونیم زودتر از بارسا بخریمش. الآن شدید به هافبک نیاز داریم. هافبکی نظیر رمزی که امسال خیلی عالی کار کرد واسه آرسنال. البته نظر من مسوت اوزیله. اگه بتونیم اوزیل رو هم بیاریم خیلی خوب میشه. اوزیل هم به تاکتیک گواردیولا خیلی نزدیکه. با همه این حرفها امیدوارم گواردیولا بازیکنایی رو بخره که بتونه با اونا قهرمانی لیگ قهرمانان رو واسه بایرن بیاره. باید یه هافبک خیلی خوب بیاریم که بتونه لواندوفسکی رو خیلی خوب تغذیه کنه. مطمئن هستم خلاقیت تیاگو تو سال بعد خیلی به پیشرفت تیم کمک کنه فقط امیدوارم دیگه مصدوم نشه زیاد سال بعد. تیاگو ژاوی جدید فوتباله و پاسای طلایی که سال بعد به لوا میده رو از الان دارم تو ذهنم مرور میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد